رونمایی از نیسان جی تی آر 2024 ؛ اسطوره ها هرگز به خواب نمی روند (ویدیو)

لست سکند

نیسان جی تی آر 2024 در زمینه ایرودینامیک و دیگر مواردی که میراث این خودرو افسانه ای به شمار می آیند دستخوش تغییرات و به روزرسانی هایی شده است. طراحی قسمت های جلو و عقب مورد بازنگری قرار گرفته است و اسپویلر عقب نیز علاوه بر بالابردن ویژگی های ایرودینامیکی و عملکرد، زیبای این خودرو را دوچندان کرده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که نیسان جی تی آر 2024 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نیسان جی تی آر نمونه بارزی از مهندسی پیشرفته کمپانی نیسان است و آمیزه ای است از عملکرد فوق العاده و هندلینگ بی نظیر که فناوری های پیشرفته اش آن را برای رانندگی های روزمره نیز مناسب و کاربردی کرده است.

نیسان جی تی آر 2024 در سه تیپ به بازار عرضه می شود: تیپ های جی تی آر Premium و جی تی آر T-spec  از یک موتور قدرتمند 565 اسب بخاری بهره می برند و برای کسانی که دنبال یک سوپرماشین می گردند گزینه های بسیار جذابی به شمار می آیند.

تیپ 600 اسب بخاری جی تی آر NISMO عملکردی بسیار استتنایی تر دارد و مهندسی آن به طور مستقیم از ماشین های مسابقه ای برگرفته شده است.

راز آسمان پایتخت

نیسان جی تی آر 2024 از یک موتور شش سیلندر 24 سوپاپ و 3.8 لیتری دوتوربوشارژری بهره می برد که به صورت دستی توسط کارشناسان کمپانی نیسان مونتاژ می شود. این موتور در سال 2020 بهینه سازی شده است و به صورت استاندارد در کنار یک سیستم اگزوز تیتانیومی قرار می گیرد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : نیسان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز