سیتروئن C6 ؛ گزینه ای جذاب برای ورود به ایران (ویدیو)

باید کمپانی فرانسوی سیتروئن را تحسین کرد که هنوز خودرویی مانند C6 تولید می کند چون خودروسازان برجسته ای مانند فورد، رنو و پژو مدت هاست در این سگمنت محصولی تولید نمی کنند. در واقع، سیتروئن C6 یک سدان بزرگ و جذاب است که رقیبی برای خودروهایی مانند بی ام و سری 5 به شمار می آید. این سدان از موتوری قوی و تجهیزاتی فراوان بهره می برد و توانسته است مشتریان زیادی را به سوی خودش جذب کند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که سیتروئن C6 جدید را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، سیتروئن C6 به یک موتور شش سیلندر و 3.0 لیتری دیزلی مجهز شده است که 240 اسب بخار نیرو تولید می کند و می تواند شتاب صفر تا 100 این خودرو بزرگ را به زیر 9 ثانیه برساند. واکنش گیربکس شش سرعته اتوماتیک بسیار خوب است و حداکثر سرعت سیتروئن C6 را به 305 کیلومتر بر ساعت می رساند.

سیستم تعلیق اکتیو باعث می شود سیتروئن C6 به نرمی از روی ناهمواری های سطح جاده عبور کند و سواری نرم و دلنشینی در اختیار سرنشینان بگذارد.

راز آسمان پایتخت

سیتروئن C6 از موسسه Euro NCAP پنج ستاره دریافت کرده است و از تجهیزات ایمنی آن که به صورت استاندارد ارائه می شوند می توان به نه کیسه هوا، سیستم کنترل ثبات و پایداری، سیستم هشدار عبور از خط، نمایشگر مجازی و کروز کنترل تطبیقی اشاره کرد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : سیتروئن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز