روند قیمتی عجیب در بازار طلا و سکه

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با وجود افزایش جزئی نرخ دلار و همچنین قیمت اونس، نرخ طلا و سکه همچنان در مدار نزولی قرار دارد و این اتفاق اندکی عجیب به نظر می‌رسد. امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز گذشته 0.13 درصد کم شد و به مرز یک میلیون و 179 هزار و 700 تومان رسید. نرخ سکه امامی هم در مقایسه با دیروز 0.16 درصد افت قیمت داشت و در محدوده 11 میلیون و 960 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر قیمت واقعی سکه با احتساب دلار 26 هزار و 760 تومانی تقریبا به مرز 11 میلیون و 403 هزار تومانی رسیده و حباب این فلز گرانبها 4 درصد شده است. کاهش نرخ سکه در حالی رخ داد که قیمت این فلز گرانبها در معاملات پشت خطی شب گذشته وارد کانال 12 میلیون شد و رشد پیدا کرد. طبق اطلاعات موجود قیمت سکه در معاملات پشت خطی شب گذشته به مرز 12 میلیون و 30 هزار تومانی رسید.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

شرایط اونس رو به بهبود است

اونس طلا هم طی 24 ساعت گذشته رشد قیمتی خوبی داشت و به مرز هزار و 811 دلاری رسید. این فلز گرانبها طی روز جاری نسبت به دو روز گذشته، 0.11 درصد افزایش قیمت را به ثبت رساند. طبق اخبار موجود، تنش‌های روسیه و آمریکا بر سر اوکراین به همراه افزایش تورم باعث شده تا سرمایه گذاران تمایل بیشتری برای خرید طلا داشته باشند.

همین عوامل باعث شده تا نرخ اونس مجددا رشد خوبی پیدا کند و روی مدار صعودی قرار بگیرد. اما خریداران و سرمایه گذاران این بازار باید همواره توجه داشته باشند که فشارهای نزولی زیادی برای طلا وجود دارد که ممکن است بار دیگر باعث نزولی شدن نرخ آن شود. بنابراین هرگونه فعالیت در این بازار باید با دقت صورت بگیرد.

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز