رونالدو یک خودرو لوکس 280 میلیاردی خرید + تصاویر

کریستیانو رونالدو یک بوگاتی لوکس ۲۸۰ میلیارد تومانی به کلکسیون خودروهایش اضافه کرد.

به گزارش کاماپرس، کریستیانو رونالدو بازیکن تیم یوونتوس بعد از قهرمانی تیمش در لیگ سری آ ایتالیا یک بوگاتی ۱۰ میلیون یورویی به خودش هدیه داد.
کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس و برنده 5 توپ طلا علاقه زیادی به خودروهای گران قیمت و لوکس دارد و در هر مناسبتی برای خودش هدیه می خرد.

او یکی از مشتریان پر و پا قرص خودرو بوگاتی است و بیشتر دوست دارد خودروهای این کمپانی را خریداری کند. او پیش از این مدلهای شیرون، ویرون و لاو ووتر نوار این برند را هم خریداری کرده است.

رونالدو سال گذشته برای خرید یک ماشین بوگاتی 18 میلیون یورو هزینه کرده بود. البته در کلکسیون رونالدو خودروهایی مثل فراری اف430، رولز رویس فانتوم، لامبورگینی اونتادور، مازراتی گران کابریو، بنتلی کانتینتال جی تی سی و مک لارن سنا هم دیده می شود.

از خودروی بوگاتی چنتودیچی فقط 10 عدد تولید شده و رونالدو حالا جز معدود افرادی است که یکی از این سوپرماشینهای استثنایی را به کلکسیون خودروهایش اضافه کرده است.

آریاک سفر

بوگاتی چنتودیچی موتوری 8 لیتری دارد و 1600 اسب بخار توان تولید می‌کند. زمان رسیدن سرعت چنتودیچی از صفر تا 100 چیزی نزدیک به 2.4 ثانیه است. شتابی که این خودرو را به یکی از سریع‌ترین ماشین‌های دنیا تبدیل می‌کند. خودروی جدید رونالدو می‌تواند سرعت خارق العاده 380 کیلومتر بر ساعت را هم تجربه کند. گفته می شود، بوگاتی چنتودیچی جدید سال ۲۰۲۲ به رونالدو تحویل داده می شود.

البته رونالدو فقط عاشق خرید خودروهای لوکس نیست، او علاقه زیادی هم به قایقهای سوپر لاکچری دارد . رونالدو به تازگی یک قایق تفریحی لوکس به قیمت 6 میلیون یورو خریده است و می خواهد با همسر و فرزندانش یک سفر تفریحی را آغاز کند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز