رولز رویس کولینان 2022 ؛ شاسی بلندی با اصالت و گران قیمت (ویدیو)

لست سکند

همان طور که از یک شاسی بلند بسیار گران قیمت انتظار می رود، رولز رویس کولینان مدل 2022 در کمال وقار و متانت روی زمین می خرامد و تحسین هر بیننده ای را برمی انگیزد. یک پیشرانه قوی 12 سیلندر، این شاسی بلند که یک چهارم میلیون دلار ارزش دارد را به این سو و آن سو می برد و طراحی بدنه آن نیز به گونه ای است که در اولین نگاه می توان پی برد با یک رولز رویس با اصالت روبرو هستیم. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که رولز رویس کولینان 2022 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، کمپانی رولز رویس بر روی مدل 2022 این شاسی بلند لوکس تغییراتی اعمال نکرده است و از همان پیشرانه 12 سیلندر قبلی استفاده کرده است. این پیشرانه 563 اسب بخار (592 اسب بخار در نسخه Black Badge) نیرو تولید می کند و یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک نیز کار تعویض دنده ها را بر عهده دارد. نیروی موتور از طریق این گیربکس به صورت استاندارد به هر چهار چرخ منتقل می شود.

راز آسمان پایتخت

موتور رولز رویس کولینان 2022 بسیار آرام و بی صداست تا مبادا سرنشینان بسیار مهم آن آزرده بشوند. شتاب صفر تا صد نیز به 4.5 ثانیه می رسد که برای خودرویی با وزن حدود 3 تن عدد و رقمی بسیار حیرت آور است. سیستم چهار چرخ محرک به صورت استاندارد عرضه می شود هرچند انتظار می رود خریداران این شاسی بلند لوکس برای این که هیچ خط و خشی روی آن نیفتد، هیچ گاه از جاده آسفالت خارج نشوند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : رولزرویس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز