روش پخت گوسفند در دل طبیعت (ویدیو)

تور لحظه آخری-کاماپرس

آشپزی در دل طبیعت را باید یکی از سالم ترین تفریح هایی دانست که می تواند کمی از دغدغه روزهای شلوغ کاری و پر هیاهوی شهر بکاهد. پخت گوسفند به روش های متفاوتی در میان اقوام مختلف انجام می شود که در این ویدیو یکی از پرطرفدارترین آنها را تماشا می کنیم.

به گزارش کاماپرس، در دنیا افراد بسیاری هستند که گوشت گوسفند باب میلشان نیست. اما یکی از ادویه هایی که معمولا بوی ذهم گوشت را از بین می برد، پودر کاری در کنار فلفل پاپریکا است که معجزه می کند. استفاده از پیاز و فلفل دلمه ای نیز برای پخت گوشت گوسفند اغلب پیشنهاد می شود. شما از چه روشی برای پخت گوشت گوسفندی استفاده می کنید؟

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

راز آسمان پایتخت

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

41 دیدگاه برای “روش پخت گوسفند در دل طبیعت (ویدیو)

  1. مهدی گفته:

    بعضیا از گرسنگی سنگ به شکم می بندد و بعضی ها از سیری عربده ی سرمستی سر میدن . خدایا جهان در انتظار عدالت است و عدالت منتظر مهدی … اللهم عجل لولیک الفرج . لبیک یا مهدی .

  2. علی گفته:

    من گیاه خوارم جایگزین های زیادی برای گوشت وجود دارد من حیوون زبون بسته رو نمی کشم و از پختنش لذت نمیبرم

  3. علی گفته:

    بنده خدا دست رودل مردم نزار پر درد هست، یک کیلو گوشت توتوان مردم نیست بخرن، جنابعالی طریقه پخت گوسفند کامل میدی عجب طنزیه

  4. احمد علی حسینی (رزمنده) گفته:

    گوشت این طوری را در تصویر نشان می دهید در مقابل بنده گان خدا شرمنده شدید من سه ماه گوست نخورده ام با خانواده .ماه رمضان هم هست .گناهکار شدید .

  5. مرتضی گفته:

    سلام
    فیلم بسیار جذاب و آموزنده ای بود.
    این دوست عزیز در یک وعده دو عدد لاشه گوسفد را با روش خودش در دل طبیعت پخت و سرو کرد و میل کرد. فقط فرقش با ما اینه که ما در دل طبیعت خیلی هنر کنیم . چند تا سیب زمینی کبابی کنیم و بانمک بزنیم بر بدن. فکر کنم شما مخصوصا این جور فیلما میزارید تا در ایام مبارک ماه رمضان هرچه بیشتر مردم را حرص بدید.‌
    اخه گوشت گوسفند کیلو ۵۰۰ . کی گیرش میاد.
    والله ما سال چند بار یه ۱۰۰ الی ۱۵۰ گرم میندازیم تو دوگوله با یک کیلو نخود لوبیا و سیب زمینی و گوجه و زرچوبه و یه دوسه لیتر آب میکنیم آبگوشت . بعد ابشو میریزیم تو ۱۰ تا کاسه برا ده نفر بعد هرکی دوباره کلی نون خشک توش تیلیت میکنه. و نوش جان میکنه . بعد برا اینکه در حق کسی اجهاف نشه همون ۱۵۰ گرم گوشت و دمبه را با نخود و سیب زنینی را میکوبیم میشه گوشت کوفته. به هرکی یه مقدار سهمش را میدیم.
    اینم از مراسم آبگوشت خوران یا به قول اراکیا دوگوله.
    آره برار. ۱۰۰ الی ۱۵۰ گرم برا ۵ الی ۶ نفر . نه دوتا لاشه گوسفند اونم یک نفری.
    تازه حالا ما وضعیتمون ای بدک نیست خدا راشکر . خیلی ها که اون آبگوشته آرزوشونه . بندگان خدا.
    درود بر شما

  6. سجاد گفته:

    سلام
    این فیلم برا کشور جمهوری آذربایجان هست.
    و فکر کنم بخش های از مناطق آزاد شده قره باغ را هم نشون داد

  7. شاهین گفته:

    اصلاحال نکردم.کلاایراد داشت.یکی اینکه چراازاول تا آخر یه نفر بود بعد چرا دوتا بره.بعد چرا زیربارون آخه زیر بارون خیلی خوبه اما نه براپخت وپز.چراخودش دوتا تیکه خورد.نکنه ای نوکر بوده یه نوکرزبرو زرنگ که خودشو نذاشتن ازش بخوره.چی میخواست بگه؟؟؟من که نگرفتم.

  8. محمد گفته:

    این بنده خدارو بیارید کرمانشاه کباب زدن رو یاد بگیره این بنده خدا رو بیارید بناب تا بفهمه طعم کباب رو این بنده خدارو بیارید مهمون بختیاری ها بشه تا بفهمه کباب چیه این فقط گوشت قورمه میکنه به اصطلاح کباب اصل فقط ایرونیش ❤️

  9. سید گفته:

    شاید یکی نداشته باشد دوست عزیز ! امروزه حتی تبلیغات تلوزیون باعث دل شکستن یک عده نوجوان و پدر و مادر ها میشود ! چون تلوزیون در همه خانواده ها هست ولی هنگام تبلیغ تمام چیزهای خوب و خوردنی در بعضی از خانه ها نیست لذا حتی برای کسی که دستور پخش آنرا میدهد گناه نوشته میشود ،حتی برای بازیگرانی که بازی میکنند !!

  10. مهدی گفته:

    با 1 لاشه هم میشد 2نوع غذا رو درست کرد. لاشه دوم اضافی بود. ولی کلیپ خوبی نبود با توجه به گرانی گوشت در تهران.

  11. مهدی م گفته:

    گفتم این ایرانی نیست خیلیاتاحالاگوشت نخوردن ونمیتونن بخرن چه برسه به گوسفند حالانگاه کنیدوحرص بخوریدوبخوریم که چرا اینطوری شده والامازندگی نمیکنیم زندگی مارومی..

  12. علی گفته:

    یارو گوشت ریخته تو اون قابلمه صحرایی اصلا نپخته معلومه ،بعد گوشت رو روی صفحه تخت میپزه،اونم نپخته ،سیب زمینی و بادمجون رو فقط بلد بود درست کنه🤣 فقط و فقط بوراک

  13. م ترابی گفته:

    این روش برا دوره همیای فامیلی خیلی خوبه هرکس دنگشو بزاره به جای رستوران وخرجای زیادی ازباهم بودن در طبیعت باغذای لذیذ لذت ببرن در سال یکبار این روش باشه۳۶۴روز پسنداز کنندبلاخره یه تومان جمع میشه یک روز پول دنگشون بشه همه جوره صفر تا صدچای وغذا ومیوه تنغلات میشه امتحان کنید تعداد بالای ۴۰نفرکهشامل ۱۰ خانواده میشه

  14. آراز گفته:

    این یک آشپز معروف آذربایجان شمالی است همیشه اینطوری غذا می پزد و به بچه های روستایی غذا می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز