روایت دو دهه مدرنیسم در تاریخ هنر/ معرفی کتاب

هنر مدرنیسم-کاماپرس
لست سکند

اگر دانشجوی رشته هنر یا فعال حرفه‌ای این عرصه نیستید و فقط علاقه‌ای به هنر دارید، بد نیست نگاهی به «هنر مدرنیسم» داشته باشید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فرهنگ و رسانه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خواندن کتاب‌های تاریخ هنر اگرچه برای دانشجویان و هنرمندان حرفه ای و حتی آماتور از نان شب واجب‌تر است اما برای علاقه‌مندان به هنر هم یک سرگرمی جالب و جذاب به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

روایت‌هایی تاریخی از شکل‌گیری آثار مهم هنری، دوره‌های هنری و مکاتب جدید و همچنین تاثیر رویدادهای تاریخی بر آثار هنری را می‌توان لابلای کتاب‌های تاریخ هنر یافت. از این رو خواندن کتاب «هنر مدرنیسم» می‌تواند یک پیشنهاد جذاب باشد. کتابی که به صورت تخصصی روی تاریخ هنر مدرن تمرکز دارد و رویدادهای هنری حد فاصل سال‌های سال‌هاى 1790 تا 1990 را بررسی کرده است. از جایی که اولین رگه‌های مدرنیسم در هنر پیدا شده تا دوران اوج آن در دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی و سال‌های پس از جنگ جهانی دوم.

راز آسمان پایتخت

کتاب «هنر مدرنیسم» را «ساندرو بکولا» نوشته و گروهی از مترجمان زیر نظر روبین پاکباز آن را ترجمه کرده اند. روبین‌پاکباز نامی آشنا در ترجمه کتاب‌های تاریخ هنر است. در راه ترجمه این کتاب «فیروزه مهاجر»، «احمد رضا تقا»، «هلیا دارابی»، «فرخ فولادوند» و «کامبیز دارابی» همکاری کرده‌اند. این کتاب را انتشارات فرهنگ معاصر منتشر کرده است و قیمت آن در پاییز ۱۴۰۱، ۳۵۶ هزار تومان است.

انتهای پیام

 

مرتبط با : فرهنگ معاصر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز