رمزارز بازها در انتظار ثبت رکورد تازه بیت کوین

بیت کوین، رمزارز معروف، همچنان در محدوده قیمتی بالای 65 هزار دلار قرار دارد. در حال حاضر این ارز دیجیتال به نرخ 66 هزار و 496 دلاری رسیده و نسبت به روز گذشته 810 دلار کاهش قیمتی داشته است. عبور بیت کوین از سقف تاریخی باعث شده تا رکوردشکنی انباشت آن هم به حداکثر برسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طبق اطلاعات موجود سرمایه گذاران بلند مدت در حال انباشت سریع این ارز دیجیتال هستند. برخی تحلیلگران بر این اعتقادند که ادامه همین روند می‌تواند باعث صعود بیشتر نرخ بیت کوین شود. یکی از دلایلی که احتمالا افراد دست به فروش بیت کوین نمی‌زنند، پیش بینی‌ها و امید بر صعود بیشتر نرخ این رمزارز است. کوین تلگراف هم گزارش کرده که به نظر دارندگان بیت کوین منتظر رشد قیمتی این ارز دیجیتال هستند و همچنان آن را در کیف پول‌های خود نگهداری می‌کنند.

اخبار رمزارزها را دنبال کنید:

ارزش بازارهای ارز دیجیتال نیز همچنان رو به افزایش است. طبق اطلاعات دو روز قبل، ارزش بازار رمزارزها برای اولین بار از 3 تریلیون دلار هم عبور کرد. بالاترین ارزش بازار ارزهای دیجیتال مربوط به 20 اکتبر بود که در محدوده 2.62 تریلیون دلاری قرار داشت. این بازار دو روز پیش به مرز 3 تریلیون دلاری رسید که 14.5 درصد بیشتر از ارزش آن در 20 اکتبر است.

آریاک سفر

چتر بیت کوین پهن‌تر شد

همزمان با رشد قیمتی بیت کوین استقبال مردم، شرکت‌ها و دولت‌ها هم از این ارز دیجیتال بیشتر شده است. کوین دسک گزارش داد که شرکت مستر کارد، کارت‌های اعتباری برای پرداخت به ارزهای مجاری در اقیانوسیه را راه اندازی کرد. کارت‌های یادشده به کاربران این امکان را می‌دهد که در آن واحد ارزهای مجازی خود را به پول نقد تبدیل کنند.

طبق آمار موجود از روز قبل، 126 میلیون دلار در بازار جهانی ارزهای مجازی پول جابجا شد. ضمنا ارزش بازار کریپتو هم در مدار صعودی قرار گرفت.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز