رشد شاخص کل بورس و زمان مناسب برای خرید سهام

لست سکند

امروز شاخص کل بورس به یک میلیون و 456 هزار و 522 واحد رسید که نسبت به روز گذشته رشد 8 هزار و 854 واحدی را نشان داد. شاخص کل هم وزن هم جهش 5 هزار و 530 واحدی در مقایسه با دیروز داشت و به محدوده 391 هزار و 303 واحد رسید. به نظر بعضی از کارشناسان اکنون زمان مناسبی برای خرید سهام و سرمایه گذاری است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز بازار بورس شاهد یک میلیون و 148 هزار و 678 معامله به ارزش 97 هزار و 944 میلیارد ریال بود. در واقع معاملات امروز بازار بورس 8.73 میلیارد سهم حجم خورد. نمادهای «وبملت»، «نوری» و «وامید» بیشترین اثر را در شاخص کل داشتند. بیشترین افزایش قیمت پایانی امروز بازار بورس هم مربوط به نمادهای «قثابت»، «وبملت»، «حتاید» بود.

به گفته عرفان هودی، کارشناس بازار سرمایه، با توجه به بازگشت شاخص بورس به مدار صعودی تحت تاثیر حمایت‌های صورت گرفته و بهبود روند معاملات این بازار، احتمالا شرایط مساعد این بخش تا یک الی دو ماه آینده با همین روند کنونی ادامه خواهد داشت و خطر جدی بازار بورس را تهدید نخواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

تازه‌ترین اخبار بورسی را دنبال کنید:

سهامداران نگران شرایط بازار سرمایه نباشند

ضمنا عرفان هودی به این نکته هم اشاره کرده که سهامداران نباید نگران ایجاد روندهای کاهشی در بازار بورس باشند. به هر حال نوسان در بازار سرمایه امری طبیعی است. ضمن اینکه شرایط نزولی بازار همواره موقتی است و بعد از مدتی دوباره وارد مدار صعودی خواهد شد.

به گفته این کارشناس بازار سرمایه، در حال حاضر قیمت بسیاری از سهام‌ها بر روی تابلوی بورس کمتر از ارزش ذاتی آن بوده و به همین دلیل به سهامداران توصیه ‌می‌شود تا در این گونه سهام سرمایه گذاری انجام دهند. چون سهامداران با سرمایه گذاری در این نوع سهام‌ها بازده معقولی را در میان مدت و حتی بلند مدت به دست خواهند آورد.

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز