رسوایی برای دیوید بکهام / رابطه نامشروع با یک زن

تورهای مسافرتی لحظه آخر

یک مدل هلندی به نام ربکا لوس ادعا کرد که او و اسطوره فوتبال، دیوید بکهام در سال ۲۰۰۴ با یکدیگر رابطه نامشروع داشتند. این فوتبالیست بازنشسته و همسرش ویکتوریا در مستند جدید نتفلیکس خود به این موضوع پرداختند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ام اس ان، این مستند چهار قسمتی زندگی اولیه و حرفه‌ای دیوید بکهام را به تصویر کشیده و چگونگی تبدیل شدن او به یک فوق ستاره را بررسی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

همسر بکهام، ویکتوریا، به شایعات پرداخت و اظهار داشت:«این ادعاها سخت‌ترین دوره زندگی مشترکمان را رقم زد، چرا که احساس می‌کردیم همه دنیا علیه ما هستند.»

راز آسمان پایتخت

ربکا در سال ۲۰۰۴ دستیار شخصی دیوید و ویکتوریا بود که طبق ادعاهایش پس از نقل مکان به اسپانیا به مدت چهار ماه با بکهام رابطه نامشروع داشته است.

این فوق ستاره در آن زمان همه اتهامات را رد کرد و اظهار داشت:«با وجود یک همسر فوق‌العاده و دو فرزند دوست داشتنی من یک مرد خوشبخت هستم و هیچ شخص دیگری نمی‌تواند این موضوع را تغییر دهد.»

ربکا به‌عنوان یک مدل محبوب در برنامه‌های تلویزیونی زیادی حاضر شد و حتی از محتوای نامناسب پیام‌های خود با این فوتبالیست رونمایی کرد. او در حال حاضر متاهل است و به‌عنوان معلم یوگا و مدیتیشن کار می‌کند و همچنین در فضای مجازی بسیار مورد توجه است.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز