راه اندازی اولین شتابدهنده محصولات شوینده توسط پاکسان

لست سکند

شرکت پاکسان و پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، بیست و نهم خردادماه سال جاری تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند. این تفاهم نامه به منظور راه اندازی نخستین شتابدهنده تخصصی در حوزه تولید محصولات شوینده و بهداشتی امضا شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ حوزه صنعتی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مدیران ارشد شرکت‌های مدیریت صنعت شوینده و رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم امضای تفاهم نامه حضور داشتند. این نخستین تفاهم پاکسان با پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی است. در این مراسم مهدی صولی، سرپرست شرکت پاکسان، بیان کرد که این شرکت در رویداد گام دوم حضور داشت و با استقبال دانشجویان و اساتید صاحب ایده و همچنین شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌های فعال در زمینه تولید محصولات مواجه شد. در همین خصوص شرکت پاکسان تلاش کرد یک ساختار منظم را با شاخص‌های زیست بوم نوآوری برای شناسایی ایده‌ها و استعدادهای برتر فراهم کند. به همین منظور تفاهم نامه مذکور امضا شد تا اولین شتاب دهنده تخصصی در حوزه تولید محصولات شوینده و بهداشتی کشور توسط این مجموعه اجرایی شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

این مجموعه همواره به دنبال تقویت ارتباط خود با دانشگاه و دانشجویان دارای ایده است. اخیرا جمعی از اساتید و دانشجویان رشته‌های شیمی، پلیمر و فنی پردیس کاسپین دانشگاه تهران از این مجموعه بازدید کردند و با بخش‌های مختلف آشنا شدند.

درباره شرکت پاکسان بدانید

آغاز فعالیت شرکت پاکسان به سال 1341 بازمی‌گردد. این شرکت از همان آغاز کار خود به یکی از مجموعه‌های معتبر در حوزه تولید مواد شوینده و بهداشتی تبدیل شد. شرکت پاکسان همواره تلاش کرده تا محصولات تولیدی خود را مطابق با استانداردهای روز دنیا و کنترل کیفیت در سطح بالا به بازار عرضه کند. هم اکنون این شرکت دارای 70 محصول مختلف از برندهای گوناگون برف، گلنار، نسیم، ارکید، پونه، رخشا، شبنم و … است.

انتهای پیام

مرتبط با : پاکسان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز