راهکار کاهش مصرف گاز

هیتر صنعتی-کاماپرس
لست سکند

بخش صنعتی و خانگی در هر سطح و شرایطی به منظور بهینه سازی مصرف گاز از انواع وسایل پرکاربرد مانند هیتر استفاده می‌کنند. هیتر یک وسیله مناسب برای تبدیل جریان الکتریکی به گرما است و به دلیل استفاده از برق کمک شایانی در راستای مصرف گاز خواهد بود.

به گزارش کاماپرس، هیترهای خانگی به راحتی با وصل شدن به جریان برق، مطابق با درجه حرارت تنظیم شده، جریان الکتریکی را به گرما تبدیل می‌کنند. در هیتر نوع خانگی ضخامت و طول المنت‌ها تعیین کننده میزان حرارت خواهد بود. بنابراین هر چه طول و ضخامت المنت‌ها بیشتر باشد، حرارت زیادتری تولید خواهد شد. با هدایت گرما به بیرون فن، محیط اطراف گرم خواهند شد و این مورد به صرفه جویی گاز منجر خواهد شد. البته نوع خانگی هیترها با مدل‌های صنعتی متفاوت هستند. بیشتر کارخانه‌های تولید برق، نیروگاه‌های پتروشیمی و حرارتی، مرغداری‌ها، ساختمان‌های مرکزی ادارات دولتی و … از هیترها برای بهینه سازی مصرف گاز استفاده می‌کنند. منتهی مدل صنعتی در ابعاد بزرگ‌تر و با ساختار متفاوت و قدرت بیشتری به تولید گرما می‌پردازد.

با انواع تقسیم بندی هیترها آشنا شوید

هیترهای صنعتی با در نظر گرفتن معیارهای مختلف، مثل نوع سوخت، مدل منبع سوخت، کارکرد و حتی ویژگی‌های فیزیکی به انواع گوناگونی تقسیم می‌شوند. برخی از انواع هیترها در فضاهای مسکونی و تجاری به کار گرفته می‌شوند و نفت و گازوئیل و همچنین برق سوخت اصلی این مدل هیترها است. یک نوع تقسیم بندی برای هیترها توجه به منابع سوخت مورد استفاده در این دستگاه‌ها است. بر این اساس هیترهای صنعتی سه نوع الکتریکی، گازی-پروپان و نفتی و نفت سفید هستند.

همچنین هیترها با توجه به محیطی که این نوع محصولات در آن‌ها استفاده می‌شوند به دو نوع ضدانفجار و انعطاف پذیر تقسیم می‌شوند.

هیترهای صنعتی ضدانفجار دارای محفظه‌های مقاوم در برابر جرقه و انفجار در کنار مواد سوخت طراحی هستند و به بازار عرضه شده‌اند. اما نوع انعطاف پذیر شکل هر ماده‌ای را که گرم می‌کنند به خود می‌گیرند.

راز آسمان پایتخت

چند نوع هیتر صنعتی پرکاربرد و مناسب را بشناسید

هیترها به شکل صنعتی چرخشی، رجنراسیون و غوطه وری در بازار وجود دارند. هیتر غوطه وری گزینه مناسبی برای صرفه جویی گاز در صنایع پتروشیمی است. این هیترها دمای بالا را تحمل کرده و توانایی انجام فرآیندهای گوناگون با مواد دارای چگالی را دارند. هیتر رجنراسیون نیز یکی از هیترهای کاربردی با قدرت عملکرد بالا است که برای صنایع بزرگ کاربردی است. این نوع هیترها در فرآیندهای گازهایی که در حال سوخت در یونت‌های رجنراسیون کاتالیست هستند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

گزینه‌ مناسب برای امکان مختلف صنعتی هیتر صنعتی چرخشی است که انواع مایعات و گازها را در امکان مختلف صنعتی گرم نگه می‌دارد و به بهترین شکل در صرفه جویی گاز موثر است.

چرا اخگر تابش گزینه خوبی برای خرید هیتر صنعتی است؟

در صورتی که در بخش صنعتی فعالیت دارید و مایل به صرفه جویی مصرف گاز هستند، بهتر است از کارشناسان و مشاوران خبره این حوزه مشورت بگیرند و سپس بهترین محصول را خریداری کنند. اخگر تابش با داشتن نیروهای خبره و باتجربه در این حوزه بهترین مورد برای ارائه مشاوره و اطلاعات کافی درباره انواع سیستم گرمایشی و هیتر گازی محسوب می‌شود.

اخگر تابش با هدف انتقال دانش و تجربه کشورهای اروپایی در امر بهره وری انرژی به صنعت داخل کشور در خصوص ارتقا کیفیت محصولات گرمایشی و سرمایشی فعالیت خود را آغاز کرد. براساس اطلاعات ارائه شده در وبسایت اخگر تابش تاکنون 2 هزار و 695 پروژه در حوزه سیستم‌های گرمایش تابشی از طرف این مجموعه اتفاق افتاده که به کاهش 90 درصدی مصرف انرژی منجر شده است. پروژه‌های انجام شده از طرف این مجموعه تقریبا به کاهش 85 درصدی هزینه‌های تعمیرات و نگهداری منجر شده و از این بابت بسیار مورد توجه مشتریان قرار دارد.

دیگر خدمات متنوع و متمایز مجموعه اخگر تابش را بشناسید

اخگر تابش علاوه بر هیترهای صنعتی و گرمایش تابشی ، انواع هیتر تابشی برقی، کولر آبی تبخیری، کنترل پنل سیستم گرمایش تابشی و … را نیز برای مشتریان خود اجرا می‌کند.

افراد به منظور سفارش سیستم مورد نظر خود یا گرفتن مشاوره کافی است به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده و فرم اطلاعات اولیه بررسی کارشناس را تکمیل کنند تا در اسرع وقت با آن‌ها تماس گرفته شود. ضمنا افراد از طریق شماره تلفن‌های این مجموعه امکان ارتباط با کارشناسان خبره و باتجربه آن را دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : اخگر تابش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز