راهنمای سفر به سوییس با تور زوریخ

تور زوریخ-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

شهر زوریخ به عنوان دروازه‌ای به سمت‌ کوه آلپ، یکی از مدرن‌ترین و منحصربه‌فردترین مقاصد گردشگری در اروپای غربی است که توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب می‌کند. موزه‌های دیدنی‌، معماری قرون وسطایی، مناظر خیره‌کننده و دریاچه‌‌ها و رودهای بکر، از جاذبه­‌هایی است که باعث شگفتی گردشگران در تور زوریخ می‌شود.

به گزارش کاماپرس، بهترین زمان برای سفر به سوئیس با تور زوریخ، فصل بهار  است که شرایط برای گشت‌وگذار در فضاهای باز و لذت بردن از مناظر فراهم است؛ به همین دلیل، این ماه­‌ها زمان مناسبی برای رزرو تور نوروز زوریخ و تور نوروزی سوییس محسوب می­‌شود.

در این گزارش، نکاتی که گردشگران قبل از رزرو تور زوریخ باید بدانند، ارائه شده است.

تور زوریخ-کاماپرس

جاذبه های گردشگری زوریخ

کلیسا گروس مونستر: این کلیسا یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری در تور سوئیس است که در مرکز زوریخ واقع شده و به عنوان نماد این شهر شناخته می‌شود. معماری و ظاهر جذاب و افسانه‌های مرتبط با این کلیسا به خوبی رضایت علاقه‌مندان به آثار تاریخی را در تور زوریخ جلب می‌کند.

راز آسمان پایتخت

کلیسا فرامونستر: این کلیسا نیز از دیگر مکان­های دیدنی زوریخ بوده که در سال 853 میلادی تاسیس شده و سردر رومی و پنجره‌های رنگی این کلیسا چشم‌نواز و تماشایی است. گردشگران می‌توانند در تور زوریخ از این کلیسا نیز دیدن کنند.

تور زوریخ-کاماپرس

کوه اوتیلبرگ: این کوه که با نام بهشت کوه‌نوردان نیز شناخته می‌شود، مناظر زیبایی از شهر، دریاچه و کوه آلپ را در مقابل دیدگان گردشگران در تور زوریخ قرار می­‌دهد. این کوه در ارتفاع 2850 فوتی از سطح دریا قرار داشته و پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در مسیرهای آن در فصل تابستان بسیار لذت بخش است. در فصل زمستان نیز این کوه برای تفریحاتی مانند سورتمه‌سواری ایده‌آل است.

دریاچه زوریخ: این دریاچه در گذشته به عنوان مسیری برای حمل‌ونقل و ارتباط کاربرد داشت؛ در حالی که امروزه به عنوان یکی از مناطق گردشگری محبوب برای شنا کردن، قایق‌رانی و پیک نیک شناخته می‌شود. دمای هوای ایده‌آل این منطقه در فصل بهار، فرصت مناسبی برای لذت بردن از آن در تور نوروز سوئیس است. دریاچه زوریخ در تابستان نیز یک بهشت تمام عیار برای استراحت و سپری کردن اوقات است.

تور زوریخ-کاماپرس

خیابان بانهوف: این خیابان 1200 متری به عنوان یکی از اصلی‌ترین مراکز خرید، مد و هنر در سوئیس شناخته می­شود که در تور زوریخ می­توان از آن دیدن کرد. ویترین‌های جذاب از برندهای مشهور و گران‌قیمت می‌تواند به خوبی گردشگران را در تور زوریخ سرگرم کند. گردشگران می‌توانند در تابستان در این خیابان و کنار دریاچه قدم بزنند و در زمستان از هات چاکلت‌های بی‌نظیر آن لذت ببرند.

بهترین غذاهای سوییسی

پنیر فوندو، یکی از اصلی‌ترین و لذیذ‌ترین غذاهایی است که گردشگران در تور نوروزی سوئیس می‌توانند آن را امتحان کنند. فوندو نوعی پنیر ذوب‌ شده است که با غذاها و ترکیبات مختلف مانند قارچ، گیاهان و گوجه‌فرنگی سرو می‌شود. روستی نیز یکی دیگر از غذاهای سنتی سوئیس است که با سیب‌زمینی رنده‌ شده تهیه و در روغن سرخ می‌شود. راکلت نیز نوعی پنیر سوئیسی است که از فوندو خوش‌مزه‌تر و متنوع‌‌تر است. راکلت در کنار طیف وسیعی از غذاها مانند سیب‌زمینی، گرکین و گوشت خشک سرو می‌شود.

تور زوریخ-کاماپرس

بهترین زمان برای رزرو تور زوریخ

زوریخ، شهری فوق‌العاده برای بازدید در هر فصل سال است، ولی در بهار و تابستان درخشش و زیبایی خاصی دارد؛ به همین دلیل افراد با رزرو تور نوروزی زوریخ می‌توانند از زیبایی­های این فصل لذت ببرند. فصل بهار به دلیل داشتن هوای معتدل و قیمت‎‌های مناسب اقامت، زمان مناسبی برای رزرو تور نوروزی زوریخ است.

قیمت اقامت در فصل پاییز کمتر است و پارک‌ها و کوه‌های اطراف زوریخ با رنگ‌های گرم پاییزی چشم‌نوازی می­کنند. برای افرادی که به دنبال تجربه ورزش‌های زمستانی یا جشنواره‌های زمستانی هستند، فصل پاییز بهترین زمان برای رزرو تور زوریخ است.

در ماه‌های دسامبر، ژانویه و فوریه به دلیل نزدیکی این شهر به دامنه اسکی آلپ و افزایش حجم گردشگران، هزینه‌های اقامت در آن افزایش می‌یابد.

رزرو تور زوریخ با آژانس گردشگری “آریاکیاسفر”

مجموعه گردشگری آریاکیاسفر به عنوان مجری برگزارکننده تورهای خارجی و اروپایی و با بیش از 15 سال سابقه، خدمات رزرو هتل و خدمات درجه یک را در تور زوریخ ارائه می‌کند. گردشگران برای دریافت ویزا توریستی سوئیس نیز می‌توانند از طریق همین مجموعه اقدام کنند و نیاز به پرداخت هزینه‌های اضافی ندارند. گردشگران با رزرو تور از این مجموعه می‌توانند از بیمه مسافرتی نیز برخوردار شوند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور سوییس می‌توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس https://www.ariakiasafar.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاکیاسفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز