راهنمای خرید ویلای زیر 2 میلیارد تومان در شمال

خرید ویلا در شمال-کاماپرس

سیر و سفر در شهرهای شمالی و گذراندن چند روز در مناظر و مناطق بکر و چشم­نواز شمال کشور، همواره یکی از بهترین گزینه‌ها برای تجدید قوا و رهایی از شلوغی و اضطراب شهرهای بزرگی همچون تهران بوده است. حال در این میان، داشتن جایی که بتوان چند صباحی را بدون دغدغه در آن سپری کرد، از بزرگترین امتیازاتی است که می‌تواند نصیب هر فردی شود.

خرید ملک و ویلا در شمال کشور به دلیل بهره‌مندی از مزایایی همچون نزدیکی و دسترسی سریع به تهران، داشتن مناظر بکر و زیبا و از همه مهم‌تر آب و هوایی مطلوب و دلنشین، هم از نظر مالی و هم از بابت حفظ و ارتقای سلامتی، یک سرمایه‌گذاری بی­نظیر به­ شمار می‌رود.

امروزه افراد به دلایل متعددی همچون مسافرت‌های چند روزه، حفظ سلامتی یا گاهی مهاجرت معکوس از شهرهای بزرگ، نسبت به خرید ملک و ویلا در شهرهای شمالی کشور اقدام می‌کنند. در این میان، توجه به چند نکته برای بهترین انتخاب، می‌تواند مفید و سودمند باشد.

خرید ویلا در شمال-کاماپرس

نکات مهم برای خرید مطمئن ویلا در شمال

اولین نکته، گزینش شهر و منطقه مناسب و متناسب با نیاز فرد است. برای تحقق این نیاز ضمن بررسی ویژگی شهرهای مختلف و نظرسنجی از مردم محلی، می‌توان از نقطه نظرات کارشناسی مشاوران و کارشناسان املاک معتبر و شناخته شده منطقه نیز بهره‌مند شد.

راز آسمان پایتخت

بررسی سلامت ویلا از نقطه نظر کیفیت بنا و مدارک و اسناد مرتبط با آن، نکته مهم بعدی است. با توجه به افزایش میزان تقاضا برای خرید ویلا در شمال از دهه 80 به بعد، کلاهبرداری و موارد ناسالم نیز در این حوزه رو به فزونی گذاشت؛ لذا بهره بردن از کمک افراد آشنا و متخصص این حوزه، یکی از نیازهای ضروری برای خریدی عالی و مطمئن به شمار می‌رود.

بررسی حضوری ملک، مساله و نکته با اهمیت بعدی است. پیشنهاد می‌شود که پس از بررسی نیاز و انتخاب شهر و منطقه مورد نظر، ضمن بهره‌مندی از پیشنهادات کارشناسان و مشاوران املاک معتبر یا جست­وجو در وبسایت‌های املاک، ویلای متناسب با نیاز و بودجه خود را برگزیده و سپس برای بررسی حضوری ملک، برنامه‌ریزی کنید.

خرید ویلا در شمال-کاماپرس

خرید ویلای زیر دو میلیارد در شمال

اگرچه توجه به نکات مذکور برای داشتن خریدی مطمئن ضروریست، اما بودجه و هزینه نیز موضوعی مهم و غیر قابل اغماض است. با وجود کارشناسان و مشاوران املاک معتبر و مطمئن، به راحتی می‌توان ضمن جست‌وجویی ساده، نسبت به خرید ملک و ویلا با تنوع بالا و قیمت‌ متناسب اقدام کرد.

در همین رابطه سایت اینترنتی “املاک موسوی”، ضمن ارایه مشاوره‌های کارشناسی و تخصصی، فایل‌های متنوعی در اختیار شما قرار می‌دهد. املاک موسوی با 18 شعبه فعال در مازندران و همچنین دارا بودن ده‌ها کارشناس مجرب در زمینه خرید و فروش زمین و ویلا در شمال کشور، فایل‌های تایید شده متنوعی را در اختیار شما قرار داده و در رابطه با زمین و کاربری‌های متنوع آن مشاوره‌های رایگان ارایه می‌کند.

موارد زیر تنها نمونه‌ای از ده‌ها فایل‌ موجود در سایت اینترنتی املاک موسوی به نشانی   amlakmosavi.com  بوده که چند ویلا در شهرستان‌های نور و چمستان را معرفی می‌کند:

ویلای فلت نوساز در شهرکی واقع در چمستان با قیمت نهایی دو میلیارد تومان آگهی شده است. این ملک 135 متری در زمینی با متراژ 220 متر در موقعیتی جنگلی بنا شده و دارای دو اتاق خواب، انشعابات اختصاصی و سند تک برگ است.

خرید ویلا تا دو میلیارد تومان در شهرستان نور نیز امکان‌پذیر است. به عنوان نمونه قیمت ویلایی 200 متری در موقعیت ساحلی، دو میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. این ملک ساخت سال 1402 بوده و دارای دو اتاق خواب و انشعابات اختصاصی است. حیاط فضاسازی شده حاوی درختان میوه و مرکبات نیز از امتیازات خاص آن محسوب می­شود.

در موردی دیگر برای خرید ویلای زیر دو میلیارد تومان در شمال، باغ ویلایی استخردار در چمستان با موقعیت جنگلی با بودجه‌ 1.8 میلیارد تومان قابل خریداری است. این ویلای دو خوابه 100 متری در زمینی با متراژ 200 متر واقع شده و با اقساط بلندمدت بدون بهره نیز به فروش می‌رسد.

همچنین خرید ویلای زیر دو میلیارد تومان در شمال با روش اقساطی نیز امکان‌پذیر است. ویلایی 120 متری در شهرکی برند واقع در شهرستان نور 1.3 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. این ملک نوساز دارای موقعیت جنگلی بوده و حیاط سازی زیبا، نورپردازی، باربیکیو و نگهبانی اختصاصی در داخل کوچه برخی از امتیازات آن است.

انتهای پیام

مرتبط با : املاک موسوی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز