قوی ترین شوینده‌ های صنعتی را از کجا بخریم؟

دستگاه‌های صنعتی و مکان‌های عمومی همچون بیمارستان‌ها، هتل‌ها، بانک‌ها و مواردی از این قبیل همواره نیازمند شستشو و ضدعفونی به دلایل بهداشتی و جلوگیری از انتشار میکروب‌ها هستند که برای حداقل رساندن مشکلات بهداشتی از شوینده‌ های صنعتی استفاده می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبارهای داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

شوینده‌ های صنعتی به طور کلی به سه دسته شوینده صنعتی برای تمیز کردن کارخانه‌ها، شوینده مناسب برای کارگاه‌ها و شوینده فلزات تقسیم می‌شوند که با توجه به افزایش کیفیت شستشو، انتخاب ماده شوینده مناسب یکی از ارکان‌های مهم به شمار می‌رود. کاماپرس در ادامه قصد دارد دو برند این حوزه را معرفی کند:

 آرال شیمی چه محصولاتی ارائه می‌دهد؟

صنایع آرال شیمی محصولات و ضدعفونی‌کننده‌های صنایع غذایی،  کشاورزی، دام و طیور همچنین نفت و گاز را ارائه می‌دهد. به گفته این شرکت محصولات بدون رنگ و با بو تند سرکه‌ای عرضه می‌شوند که ارگانیک هستند و آسیبی به محیط زیست نخواهند زد. متقاضیان خرید آنلاین محصولات آرال شیمی می‌توانند ابتدا مشاوره و راهنمایی جهت خرید دریافت کنند و پس از خرید از سایت محصول درخواستی را تحویل بگیرند. از مشتریان این برند همچنین می‌توان به میهن، چی‌توز، مزمز، بانک شهر، گروه هتل‌های پارس، شهرداری خرم‌آباد، جهان‌نما و… اشاره کرد.

آریاک سفر

این مجموعه همچنین مقالاتی در شاخه‌های صنایع غذایی، نفت و گاز، شیمیایی، دام و طیور، آب و فاضلاب و… ارائه می‌دهد که در این مطالب نحوه شستشو، توضیحاتی درباره انواع محلول‌ها، وضعیت صنایع، نحوه انتخاب ضدعفونی کننده و… توضیح داده شده است. آرال شیمی عضو اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی بوده و نماد اعتماد الکترونیکی را نیز دریافت کرده است. شعبه مرکزی این برند در ملاصدرا تهران واقع شده است.

عرضه شوینده‌ های صنعتی توسط فرتاک لوتوس

شرکت صنایع شیمیایی فرتاک لوتوس از سال98 فعالیت خود را آغاز کرد و واحد سولفوناسیون را نیز در سال 1401 راه‌اندازی کرد. این مجموعه همچنین به سه واحد دیگر همچون تولید مواد اولیه اولئوکمیکال، تولید پودر شوینده و واخد تولید شوینده‌های مایع تقسیم می‌شود که از محصولات این مجموعه می‌توان به بتایین، سدیم لوریل اتر سولفات صدفی، لورامید، استرکوات و… اشاره کرد. این برند در قسمت سایت خود بخشی به نام بلاگ را قرار داده که می‌توان اطلاعاتی راجع به محصولات تولیدی این شرکت کسب کرد. این مجموعه در بلوار نلسون ماندلا تهران واقع شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : آرال شیمیفرتاک لوتوس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز