راهنمایی خرید ماشین خارجی با بودجه 3 میلیارد تومانی

واردات خودرو به کشور از سال 1397 و بعد از شروع دوباره تحریم‌های آمریکا ممنوع شد. همین عامل در کنار تورم اقتصادی سبب شد تا نرخ خودروهای خارجی رشد زیادی پیدا کند. اکنون با شروع دوباره واردات برخی خودروهای خارجی و نگاهی به لیست قیمت خودرو، کاهش قیمت مدل‌های قبلی این نوع محصولات مشاهده می‌شود.

به گزارش کاماپرس، خودروهای خارجی به دلیل امکانات و آپشن‌های فوق العاده‌ای که دارند، مورد توجه افراد زیادی هستند. معمولا امکانات امنیتی این خودروها بهتر و بیشتر از ماشین‌های تولید داخل است. واردات انواع خودروها از سال 2018 میلادی به ایران ممنوع شد و در اثر این اقدام، نرخ خودروهای خارجی که در کشور موجود بودند به شدت افزایش پیدا کرد. اما اکنون دوباره واردات خودرو از سر گرفته شده و به همین دلیل احتمالا نرخ انواع مدل‌های وارداتی مربوط به سال 2018 و قبل‌تر کاهش پیدا کند. اگر مایل به خرید خودروهای خارجی مدل سال 2017 یا 2018 هستید، نیز به نقدینگی 2 تا 3 میلیارد تومانی دارید. در ادامه لیست قیمت خودرو خارجی کارکرده سال‌های مذکور اعلام خواهد شد؛

  • کیا اپتیما فول سه رادار

قیمت تقریبی؛ 2 میلیارد و 900 میلیون تومان

یکی از موفق‌ترین سدان‌های هیوندا، اپتیما فول سه رادار است که در سال 2017 مورد توجه بسیاری از علاقمندان به این برند قرار گرفت. این خودرو به دلیل داشتن سه رادار تغییر لاین، نقطه کور و تصادف عقب به این نام شناخته می‌شود. علاوه بر رادارهای مذکور، این خودرو آپشن‌ها و امکانات دیگری مانند کروز کنترل هوشمند، ترمز اضطراری، کنترل کشش و پایداری و اتوپارک دارد. این خودرو از لحاظ فنی نیز قوی است زیرا به یک موتور دو لیتری با قدرت 193 اسب بخار مجهز شده است. این خودرو طی 9 ثانیه به شتاب صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

  • هیوندای سانتافه فول

قیمت تقریبی؛ 3 میلیارد تومان

هیوندای سانتافه فول 2017 که از خودروهای شاسی بلند موردپسند ایرانیان است. این مدل خودرو در دو نسخه پنج و هفت نفره به بازار عرضه شده و از جادارترین شاسی بلندهای بازار محسوب می‌شود. یک مدل این خودرو دارای موتور 2 هزار و 400 سی سی و مدل دیگر 2 هزار و 700 سی سی است. این خودرو در میانگین زمانی 11.6 ثانیه به شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این خودروها امکاناتی مانند صندلی‌های برقی، سیستم صوتی، تهویه مطبوع، کنترل خودکار و پایداری، کنترل کننده فرمان، ترمز برقی و … را دارد.

قیمت خودرو خارجی-کاماپرس

راز آسمان پایتخت
  • تویوتا CHR بنزینی دو دیفرانسیل LOUNGE

قیمت تقریبی؛ 2 میلیارد و 900 میلیون تومان

یکی از خودروهای پرطرفدار بازار تویوتا CHR بنزینی LOUNGE که دارای موتور چهار سیلندری و دو دیفرانسیل است. موتور 1.2 لیتری این اتومبیل حداکثر توانی معادل 115 اسب بخار دارد. حداکثر گشتاوری این موتور 185 نیوتن متر با احتساب 4 هزار دور در دقیقه است. تویوتای مذکور امکاناتی مانند سیستم‌های صوتی با شش بلندگو، هشدار خطرناکی، کنترل فاصله‌ای، گرمایشی و سرمایشی، کنترل لغزش، سرعت و تراکنش دارد.

  • رنو کولیوس فول

قیمت تقریبی؛ 2 میلیارد و 850 میلیون تومان

خودرو رنو کولیوس به موتور بنزینی 2.5 لیتری با قدرت 169 اسب بخار و گشتاور 224 نیوتن متر مجهز شده است. این خودرو گیربکس سی وی تی دارد. نسخه فول رنو دارای تجهیزاتی مانند سقف پانوراما، سیستم کنترل سرعت، صندلی‌های چرمی، سیستم صوتی اندروید اتو و … است.

قیمت خودرو-کاماپرس

بهترین درگاه برای معامله خودرو خارجی

این‌ها تنها مواردی از خودروهای کارکرده 2017 تا 2018 با نرخ بین دو تا سه میلیارد تومان هستند. در صورتی که مایل به مشاهده لیست قیمت خودرو خارجی هستید، امکان مراجعه به وبسایت همراه مکانیک را دارید.

همراه مکانیک یک منبع معتبر برای مشاهده لیست قیمت خودرو خارجی و داخلی محسوب می‌شود. ضمنا این مجموعه بستری را برای خرید و فروش مطمئن و امن انواع خودروهای داخلی و خارجی فراهم کرده است.

گذشته از امکان خرید و فروش خودرو در این درگاه، افراد می‌توانند برای کارشناسی ماشین مورد نظر خود یا حتی مشاوره درباره معاملات اتومبیل نیز به این درگاه مراجعه کنند. این مجموعه با در اختیار داشتن تیم قوی و مجرب به درستی کار کارشناسی خودرو را به متقاضیان خود ارائه می‌دهد.

علاوه بر تمامی موارد مذکور، این درگاه وبلاگ قوی دارد که با استفاده از آن به راحتی امکان کسب اطلاعات به روز و درست درباره انواع خودروها وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز