دیپورت احمدی نژاد از امارات ؛ شایعه یا واقعیت؟

لست سکند

محمود احمدی‌نژاد، یکشنبه، ساعت 21 دبی را به مقصد ایران ترک کرد.

به گزارش کاماپرس، برخی رسانه‌های داخلی پس از ترک امارات توسط احمدی‌نژاد، ادعا کردند که رئیس جمهور اسبق ایران که جهت بازدید از نمایشگاه اکسپو 2020 به امارات متحده عربی سفر کرده بود، به توصیه مقامات این کشور، مجبور به ترک امارات شده و با نیمه‌کاره رها کردن سفر خود راهی تهران شده است.

اما احمد علی‌رضا بیگی، از نزدیکان رئیس دولت نهم و دهم و از همراهان او در سفر دبی، در مصاحبه با سایت دیده بان ایران اعلام کرد: خبر دیپورت آقای احمدی نژاد از فرودگاه امارات صحت ندارد، سفر ایشان  پنج روزه بوده و موضوع دیپورت ایشان یا همراهان آقای احمدی نژاد از امارات «خبرسازی» است. البته در طول سفر هم یک خبر سازی کذب دیگر مانند خبر بازدید ایشان از غرفه رژیم اسرائیل منتشر شد که اساساً نادرست است.

راز آسمان پایتخت

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: تعدادی از همراهان ایشان زودتر و تعدادی هم همراه ایشان پس از پایان سفر به تهران آمدند. هیچگونه توصیه‌ای از سوی مسئولان کشور امارات مبنی بر ترک این کشور به آقای احمدی نژاد منتقل نشده است و سفر ایشان طبق برنامه و پس از پنج روز به اتمام رسیده است.

از سوی دیگر احمدی‌نژاد پس از بازگشت با انتشار ویدئویی در سایت دولت بهار، از مسئولان اماراتی تشکر و اعلام کرد: این سفر در ابتدا برای سه روز برنامه‌ریزی شده بود، بعدا دوستان بررسی کامل‌تری کردند و دیدیم در سه روز نمی‌توانیم برنامه‌های پیش‌بینی‌شده را اجرا کنیم، در نتیجه سفر پنج روزه شد و اکنون به پایان رسیده است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز