دومینو درباره ویدئوی چسب زخم قول پیگیری داد

بستنی دومینو
لست سکند

در پی انتشار ویدئویی از وجود جسم خارجی – مشابه چسب زخم – در یکی از محصولات شرکت لبنیات و بستنی دومینو در رسانه ها، روابط عمومی این شرکت با ارسال جوابیه ای خطاب به مردم ایران و اصحاب رسانه ، قول داد این موضوع را پیگیری و نتیجه را به مردم اعلام کند.

به گزارش کاماپرس، در جوابیه دومینو آمده است: فیلم منتشر شده در رابطه وجود جسم خارجی در یکی از محصولات این شرکت و نارضایتی که در مشتری عزیزمان ایجاد نموده است را دیدیم . با توجه به اینکه فرآیند تولید محصولات این شرکت به صورت کاملا اتوماتیک و بدون دخالت دست می‌باشد قطع به یقین و با اطمینان کامل اعلام می‌کنیم که مورد اشاره به هیچ عنوان چسب زخم بوده و از مصرف کننده محترم و خبرگزاری ایسنا درخواست شده است محصول را به شرکت ارائه نماید تا صحت و سقم این موضوع در مقابل نمایندگان رسانه های عمومی مورد بررسی دقیق قرار گیرد و اطلاع رسانی لازم صورت پذیرد.

اگرچه بروز برخی ایرادات در فرآیند تولید محتمل است اما از برندهای معتبر و پیشرو بازار پذیرفته نیست و از مسئولیت ما در قبال ذینفعان اصلی شرکت که مشتریانمان می‌باشند نمی‌کاهد لذا پس از اطلاع از این مورد بخشهای مسئول بررسی روی موضوع را آغاز کرده تا از مشکلات احتمالی این چنینی در فرایندهای مرتبط با تولید و بسته بندی جلوگیری به عمل آید.

برندهای معتبر در برابر کاستی ها پاسخگو هستند

خاطرنشان می کنیم لبنیات و بستنی دومینو به عنوان یکی از فعالان خوشنام تولید کشور تلاش کرده است با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های تولید از معتبرترین سازندگان و صاحبان تکنولوژی دنیا سبد متنوع و با کیفیت از محصولات را به مردم خوب ایران ارائه نموده و کام آنان را شیرین نماید در این مسیر بر آنیم که نهایت پاسخگویی را نسبت به مشتریان نهادهای ذیربط و رسانه های عمومی داشته باشیم و اطمینان می‌دهیم خرید از برند معتبر و تحت نظارت این مزیت را دارد که مسئولان این بنگاه‌ها در قبال کاستی‌ها پاسخگو بوده و پیگیری‌های جبرانی لازم را انجام می‌دهند.

از خبرگزاری ایسنا که با انعکاس خبر مذکور و دیگر رسانه هایی که با بازنشر آن وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده و یاری رسان بخش نظارتی این شرکت شده اند نیز تشکر کرده و اعلام می‌کنیم این شرکت از هرگونه نظارت عمومی شهروندان و رسانه‌ها جهت ارتقاء سطح کیفی محصولات خود همواره استقبال می کند.

راز آسمان پایتخت

نتایج حاصل از بررسی های مشترک با رسانه ها مجدداً به اطلاع عموم خواهد رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : دومینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز