دوازدهمین دوره هاب سرمایه گذاری شریف برگزار می شود

لست سکند

دوازدهمین مجموعه کارگاه‌های توانمندسازی و مهارت‌افزایی هاب سرمایه‌گذاری شریف از امروز نهم اسفندماه برگزار خواهد شد.

به گزارش کاماپرس، مجموعه کارگاه‌های توانمندسازی و مهارت‌افزایی هاب سرمایه‌گذاری شریف از امروز، نهم اسفندماه، برگزار می‌شود و تا سه‌شنبه 16 اسفندماه ادامه خواهد داشت. در این دوره شش کارگاه با اساتید و سرفصل‌های مختلف به صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

مبانی کار تیمی و مدیریت تعارض در تیم‌ها عنوان اولین کارگاه این دوره است که از ساعت 17 تا 19 سه‌شنبه 9 اسفندماه به صورت مجازی برگزار می‎شود. مدرس آن فائزه سجادیان مدیر سرمایه‌گذاری شرکت ثروت ستارگان، عضو گروه نیک‌اندیشان کارایا و عضو هیات مدیره چندین استارت‌آپ است. از سرفصل‌های این کارگاه می‌توان به ضرورت وجود تیم، مراحل تشکیل تیم، راهکارهای تشکیل تیم و غیره اشاره کرد.

دومین کارگاه این دوره انتقال تجربه، فرصت‌های بازارهای جهانی برای استارت‌آپ‌ها نام دارد که حمید گودرزی، مدیرعامل استارت‌آپ استودیو رابین، و علی کشاورز، پژوهشگر حوزه صادرات و دیجیتال همچنین بنیان‌گذار استارت‌آپ کوانتا، مدرس‌های آن هستند. این کارگاه روز چهارشنبه 10 اسفندماه از ساعت 17 تا 19 به صورت مجازی برگزار می‌شود.

راز آسمان پایتخت

سومین کارگاه دوازدهیمن دوره هاب سرمایه‌گذاری شریف توسط رضا باقری، بنیان‌گذار همراه مکانیک و رئیس هیات مدیره اسمارت‌آپ، در روز پنج‌شنبه 11 اسفندماه ساعت 9 تا 14 برگزار خواهد شد. نگرش خلق پول چگونه شایستگی سرمایه‌پذیری را پیدا کنیم؟ عنوان این کارگاه است که از سرفصل‌های آن می‌توان فیت شدن موتور خلق پول چه تفاوتی با فیت شدن محصول بازار دارد؟، مفهوم سرمایه‌های نامشهود در کسب‌وکار چیست؟، چگونه این سرمایه‌ها در کسب‌وکار ساخته می‌شوند؟ تمام روش‌های جذب سرمایه‌گذاری مالی و غیرمالی چیست؟ و غیره را نام برد.

بیشتر بخوانید:

بازاریابی داده محور عنوان دیگر کارگاه این دوره است که توسط مهیار محمدی، مدیر مارکتینگ فلایتیو، روز یکشنبه 14 اسفندماه 1401 ساعت 17 تا 20 به صورت مجازی برگزار می‌شود. از سرفصل‌های این کارگاه می‌توان به بازاریابی چیست؟، داده محوری در بازاریابی چیست؟، بازریابی چه احتیاجی به داده دارد؟، روش‌های جمع‌آوری داده و غیره اشاره کرد.

بایدها و نبایدهای مباحث حقوقی در استارت‌آپ‌ها عنوان دیگر کارگاه این دوره است که در روز دوشنبه 15 اسفندماه ساعت 17 تا 19 به صورت مجازی توسط امیرحسین ادیبی، کارشناس ارشد حقوقی موسسه دانش‌بنیان برکت، برگزار می‌شود. سرفصل‌های این کارگاه مالکیت ایده‌های استارت‌آپی، توافق‌نامه میان سهامداران، انواع قراردها برای استارت‌آپ‌ها و غیره نام دارد.

ششمین و آخرین کارگاه، مبانی مدل کسب‌وکار نام دارد که مدرس آن میثم زرگرپور، مدیر توسعه اکوسیستم داده‌پردازی پارسیان، بنیان‌گذار پادکست 10 صبح و مشاور کسب‌وکار تامین مالی استارت‌آپ‌ها، است.  سرفصل‌هایی که در این کارگاه روز سه‌شنبه 16 اسفندماه از ساعت 9 تا 13 بررسی می‌شود، مهم‌ترین الگوهای مدل کسب‎‌وکار و مبانی شناخت تحلیل بازار نام دارد.

در پایان کارگاه‌ها به شرکت‌کنندگان گواهینامه دو زبانه از مرکز کارآفرینی شریف ارائه می‌شود.

این کارگاه‌ها برای تیم‌های وی‌سی کاپ رایگان است و برای خانواده شریف 50 درصد تخفیف لحاظ می‌شود.

شرکت در این کارگاه‌ها برای عموم آزاد است و متقاضیان ثبت‌نام می‌توانند به سایت مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : فلایتیوهمراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز