دلیل جذابیت بیمه نامه های درمان تکمیلی انفرادی و خانوادگی

بیمه نامه تکمیلی-کاماپرس
لست سکند

بیمه درمان تکمیلی، یکی از انواع بیمه‌های پرطرفدار است که به عنوان یک بیمه مکمل شناخته می‌شود و همه یا بخشی از هزینه‌های درمانی را مورد پوشش قرار می‌دهد. این نوع بیمه­‌نامه، هزینه‌های درمانی اعم از جراحی، بستری بیمارستان، درمان پاراکلینیکی، دندانپزشکی و حتی لیرز درمانی را در بر می‌گیرد.

به گزارش کاماپرس، بیمه درمان تکمیلی، یک نوع بیمه پرمخاطب است که گستره وسیعی از خدمات درمانی را شامل می‌شود و چون سقف تعهدات لحاظ شده برای این بیمه بالا است، اشخاص زیادی مایل به داشتن این نوع بیمه‌­نامه هستند. با داشتن این بیمه­‌نامه دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های هنگفت و سرسام‌­آور درمانی نخواهد بود. خدمات بیمه درمان ­تکمیلی گسترده است، اما تنها برخی از شرکت‌های بیمه تمامی این خدمات را ارائه می‌دهند. گستردگی خدمات بیمه درمان تکمیلی به اندازه‌ای است که حتی افرادی که شاغل نیستند یا شغل دولتی ندارند یا به عضویت گروه یا ارگان خاصی درنیامده‌اند را نیز پوشش می‌دهد.

هم اکنون برخی از شرکت‌ها، بیمه درمان تکمیلی انفرادی را برای جبران بخشی از هزینه‌های درمانی افراد بدون شغل دولتی ارائه می‌دهند. به منظور دریافت خدمات این نوع بیمه، تعداد نفرات حائز اهمیت نیست و حتی یک نفر هم این امکان را دارد که برای این نوع بیمه درخواست داده و به راحتی تحت پوشش قرار گیرد.

بیمه‌­گرانی که مایل به استفاده از خدمات این نوع بیمه هستند، باید توجه داشته باشند که فرانشیز بیمه تکمیلی و دوره انتظار، بر هزینه بیمه درمان آن‌ها موثر است و همین موارد سبب می‌شود که قیمت بیمه درمان تکمیلی انفرادی متفاوت باشد.

موارد تحت بیمه درمان تکمیلی

پوشش‌های بیمه درمان تکمیلی، تعهداتی را شامل می‌شود که بیمه‌­گر در مقابل بیمه­‌گذار به آن متعهد شده و باید آن را به درستی انجام دهد. معمولا شرکت‌های بیمه‌ای که چنین خدمتی ارائه می‌دهند، در مقابل فرد متقاضی با هر عنوان شغلی متعهد خواهند بود که هزینه‌های مربوط به شیمی درمانی، خدمات آزمایشگاهی، عمل سرپایی، عمل‌های حیاتی مانند مغز، اعصاب، سرطان، پیوند ریه، کبد، هزینه‌های مربوط به درمان ناباروری و نازایی، عینک و سمعک و همچنین هزینه دارویی و خدمات اورژانسی و نظایر آن را پوشش دهند.

راز آسمان پایتخت

در واقع این بیمه تمامی خدمات درمانی به جز خدمات مربوط به زیبایی را پوشش ‌می‌دهد؛ بنابراین در صورتی که قصد عمل زیبایی بینی، کوچک کردن معده یا لیپوماتیک، فیلر لب و بینی، زاویه فک و مواردی از این قبیل دارید، نمی‌توانید برای پرداخت هزینه آن در قالب بیمه درمان انفرادی تکمیلی اقدام کنید و باید با هزینه شخصی این نوع جراحی‌ها را انجام دهید.

خرید آنلاین بیمه تکمیلی-کاماپرس

مزایای بیمه درمان تکمیلی خانواده

سرپرستان خانواری که در مناصب رسمی شغل ندارند و مایل هستند که علاوه بر خودشان، اعضای خانواده را نیز زیر پوشش بیمه درمان تکمیلی قرار دهند، می‌توانند از گزینه بیمه درمان تکمیلی خانواده استفاده کنند. از این طریق تمامی خدماتی که در رابطه با بیمه درمان تکمیلی انفرادی به متقاضیان ارائه می‌شود، برای خانواده نیز انجام خواهد شد.

بهترین درگاه برای دریافت خدمات بیمه درمان تکمیلی خانوادگی و انفرادی

“بیمه سی” یکی از مجموعه‌های معتبر است که گذشته از ارائه بیمه درمان تکمیلی برای شرکت‌های بزرگ، بیمه درمان تکمیلی انفرادی و خانوادگی را نیز به متقاضیان ارائه می‌دهد. متقاضیان بیمه درمان تکمیلی انفرادی به منظور دریافت این نوع بیمه­‌نامه می‌توانند به وبسایت بیمه سی به آدرس Bimasi.ir/darmantakmili مراجعه کرده و برای این خدمت درخواست دهند.

نکته جالب توجه درباره این خدمت بیمه سی این است که بیمه­‌گذاران برای دریافت این نوع خدمت حتی به بیمه پایه نیز احتیاج ندارند و می‌توانند هر زمان برای دریافت چنین بیمه‌ای اقدام کنند. همچنین افراد با هر سطح هزینه‌ و شرایطی می‌توانند با کارشناسان بیمه سی تماس گرفته و سپس به خرید یک پکیج مناسب از بیمه درمان تکمیلی انفرادی یا خانوادگی بپردازند.

فعالیت­‌های بیمه سی

بیمه سی، سامانه آنلاین مقایسه و خرید بیمه­ نامه است که به شما کمک خواهد کرد تا اطلاعات لازم در مورد انواع بیمه، میزان پوشش، قیمت آن‌ها و دیگر موارد مرتبط بیمه‌ای دریافت کنید. متقاضیان انواع بیمه با مراجعه به وبسایت بیمه سی، امکان مقایسه انواع بیمه‌­نامه و دریافت مشاوره از کارشناسان مجرب این تیم و در نهایت خرید آگاهانه و مناسب را خواهند داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : بیمه سی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز