دلایل اهمیت طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه -کاماپرس
لست سکند

کابینت آشپزخانه با توجه به نقش موثر آن در دکوراسیون و زیبایی منزل از اهمیت بالایی برخوردار است؛ به‌طوری که داشتن آشپزخانه شیک و زیبا بدون آشنایی با اصول طراحی کابینت و اجرای صحیح آن امکان‌پذیر نخواهد بود.

به گزارش کاماپرس، آشپزخانه قلب تپنده هر خانه است و کابینت‌ها نیز بخش جدایی‌ناپذیر و حیاتی آن محسوب می‌شوند؛ از این رو طراحی و اجرای صحیح کابینت‌ها، هم از نظر زیبایی آشپزخانه و هم از نظر کاربرد و قرار دادن وسایل در آن‌ها بسیار اهمیت داشته و باید به دست افراد متخصص سپرده شود.

در این گزارش، اهمیت طراحی و اجرای صحیح کابینت آشپزخانه تشریح شده است.

دلیل اهمیت طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه

کابینت‌ها فضای قابل توجهی از هر آشپزخانه را به خود اختصاص می­دهند و از این بابت نقش مهمی در دکوراسیون و زیبایی بصری آشپزخانه دارند. در واقع نوع کابینت‌ها و طراحی و اجرای صحیح آن‌ها در زیبایی و کارایی هر چه بیشتر آشپزخانه موثر است. برخی از دلایل اهمیت طراحی و اجرای صحیح کابینت آشپزخانه در ادامه بررسی شده است.

طراحی کابینت و زیبایی بصری: طراحی کابینت بر طراحی داخلی و دکوراسیون خانه‌ها تاثیرگذار است و باید کاملا متناسب با نوع آشپزخانه، ابعاد و متراژ، نیازها و سلیقه افراد، کارکرد و دکوراسیون منزل انجام شود. اگر طراحی کابینت آشپزخانه براساس قواعد و فرایندهای اصولی صورت نگیرد، ممکن تاثیر منفی بر زیبایی و کارایی آشپزخانه داشته باشد.

راز آسمان پایتخت

افزایش کارایی آشپزخانه: طراحی و اجرای صحیح کابینت آشپزخانه متناسب با ابعاد آشپزخانه، نقش مهمی در افزایش کارایی آن به ویژه در آشپزخانه‌های کوچک دارد. به عنوان مثال با یک طراحی صحیح می‌توان از تمام فضاهای مفید آشپزخانه استفاده و حتی فضای اضافی برای قرار دادن تمام وسایل آشپزخانه نیز ایجاد کرد.

کابینت آشپزخانه -کاماپرس

نکات مهم در طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه

فضای آشپزخانه: یک طراح حرفه‌ای در ابتدا ابعاد و فضای آشپزخانه را بررسی و تلاش می‌کند کابینتی طراحی کند که با استفاده از تمام فضای موجود، دارای حداکثر کارایی باشد.

جنس و متریال: کابینت ساز حرفه‌ای با توجه به عواملی مانند میزان رطوبت، حرارت، کاربرد، قیمت و هزینه‌ها، از بهترین مواد و متریال برای ساخت کابینت استفاده می‌کند.

جزئیات زیبایی بصری: یک طراح متخصص، در طراحی کابینت آشپزخانه به تمام جزئیات اعم از رنگ کابینت، طرح آن، یراق‌آلات مانند دستگیره و تناسب آن‌ها با دکوراسیون کلی آشپزخانه و منزل توجه می‌کند.

برای سفارش کابینت با کیفیت به کجا مراجعه کنیم؟

در حال حاضر مجموعه‌های متعددی به ارائه خدمات متنوع در حوزه طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه می‌پردازند.

شرکت «ماهرچوب» به عنوان طراح و مجری انواع کابینت آشپزخانه کلاسیک، کابینت مدرن، کابینت نئوکلاسیک، تولید کننده درب کابینت ممبران، خدمات ویژه‌ای برای مشتریان خود در نظر گرفته است. با استفاده از خدمات ماهرچوب می‌توان آشپزخانه خود را در هر ابعاد و فضایی به یک آشپزخانه رویایی و زیبا تبدیل کرد.

چرا سفارش کابینت به ماهرچوب؟

مجموعه ماهرچوب با برخورداری از  تیمی حرفه‌ای متشکل از بهترین طراحان و همچنین تجهیزات پیشرفته، طیف گسترده‌ای از خدمات حرفه‌ای آشپزخانه را برای مشتریان خود ارائه کرده و در کلیه مراحل طراحی، تولید، تحویل، نصب و اجرای کابینت، در کنار مشتریانش است. فرقی نمی‌کند که قصد خرید کابینت برای منزل نو، بازسازی یا تعویض دارید، در هر صورت ماهرچوب در کنار شما خواهد بود.

مزایای سفارش کابینت آشپزخانه به ماهرچوب شامل استفاده از بهترین مواد اولیه از جمله ام دی اف یک رو سفید واناچای صیام، روکش کره‌ای گزو و رسپینا و چسب کلایبریت آلمانی، قیمت منصفانه، محاسبه قیمت براساس متر مربع، تضمین کیفیت و شرط عدم بلند شدن روکش است.

کابینت ماهر چوب-کاماپرس

نحوه سفارش و خرید از ماهرچوب

برای سفارش، طراحی و اجرای انواع کابینت و درب کابینت تنها کافی است به وبسایت رسمی مجموعه ماهرچوب به آدرس www.maherwood.com مراجعه کرد و ضمن مشاهده کاتالوگ و نمونه کارهای قبلی، کابینت موردنظر خود را سفارش داد. مجموعه ماهرچوب قادر به طراحی و اجرای طرح‌های موردنظر مشتریان است؛ بنابراین نیازی نیست که فقط به کاتالوگ مجموعه بسنده کرد.

متقاضیان برای سفارش و خرید کابینت به صورت حضوری می‌­­توانند به آدرس تهران، اسلامشهر، شهرک صنعتی چیچکلو، اول خیابان همدانی مراجعه کنند. همچنین از طریق شماره‌ تلفن­‌های همراه 09198388353 و 09129563606 می­‌توانند با این مجموعه در تماس باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : ماهرچوب
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز