در دولت رئیسی یارانه نقدی جدید پرداخت خواهد شد؟

لست سکند

به گفته رئیسی در دولت جدید سود ارز  4 هزاز و 200 تومانی مستقیم به جیب مردم خواهد رفت و دلالان حذف می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از تجارت‌نیوز، وعده رئیس جمهور آن بود که از آذرماه یارانه جدیدی به مردم پرداخت شود و درباره این مسئله از اقصتصاددانان نیز نظرخواهی کرده بود.

احمد توکلی بیان اینکه محور جلسه اقتصادی با رئیس جمهور، حذف ارز 4200 تومانی بوده، گفت که در این زمینه پرداخت یارانه 110 هزارتومانی به مردم را پیشنهاد داده است.

مهم‌ترین اخبار امروز: 

راز آسمان پایتخت

البته بعدا دولت اعلام کرد حذف ارز 4200 تومانی صورت نخواهد گرفت و همین خبر منتفی شدن یارانه نقدی 110 هزار تومانی را نشان می‌داد.

ولی رئیسی شب گذشته در سخنان خود مجدد به حذف ارز 4200 تومانی تاکید کرده و گفت: دولت در پی حذف دلال‌های ارز ترجیحی است تا این ارز مستقیم به مردم داده شود.

رئیس جمهور در ادامه به راه‌های قابل انجام برای حذف دلال‌ها اشاره کرد و ادامه داد: در نظام توزیع و تخصیص اعتبارات دست دلالان و سوداگران را قطع خواهیم کرد تا این سود عاید مردم شود.

گفتنی است بنابر صحبت‌های رئیسی دولت بنا دارد ارز 4200 تومانی کالاها را حذف کند تا این اعتبار به صورت نقدی در اختیار مردم قرار گیرد.

البته به نظر می‌رسد این برنامه پرداخت یارانه جدید به سال دیگر موکول شود.

بنابر گفته‌های رئیس‌جمهور در ابتدای سال جاری پیش‌بینی پرداخت 8 میلیارد ارز ترجیحی انجام شده است. اما این اعتبار خرج شده و چیزی به دولت جدید نرسیده که همین امر به معنی عدم وجود اعتبار لازم برای پرداخت یارانه جدید است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “در دولت رئیسی یارانه نقدی جدید پرداخت خواهد شد؟

  1. طاها گفته:

    چه یارانه ای من بازنشسته ارتش هستم یارانه معیشتی من آدر ماه پرداخت نشده اینا از اول خدمت به ما ارتشی ها ظلم کردن و همچنان ظلمشان را ادامه می دهند بخدا خسته شدیم از بس که حق ما رو ندادن

    • ابوالفضل گفته:

      بابا مو ب ریسمان غنیمته بخدا کسانی هستند ک نون شب ندارن، واقعا خدا ب این مردم رحم کنه

  2. یه بدبخت گفته:

    خدا رحم کنه بهمون فکر کنم من آخرش از گرسنگی بمیرم با این حقوق چندرگاز کارگری با اجاره های بالا

  3. mojtaba گفته:

    اگر بتونند،تمامی رانت،خواری،دلال بازی،،دروغ ودزدی،روبگیرند،،،یارانه 500هزارتومنم راحت میشه به مردم داد،،من فکر میکنم آقای رئیسی میتون،انجام بده،،سالی که نکوست از بهارش پیداست،،انشاالاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز