دریافت مجدد یارانه نقدی با یک شرط جدید

لست سکند

افرادی که یارانه آنها قطع شده، دوباره می توانند یارانه نقدی بگیرند البته با یک شرط جدید.
به گزارش کاماپرس، ماجرای افرادی که از لیست دریافت یارانه جامانده اند موضوع جدیدی نیست. سال‌هاست کسانی که مستحق دریافت یارانه نقدی هستند اما در لیست سازمان هدفمندی یارانه‌ها قرار ندارند  بارها خواستار دریافت شده‌اند، اما اقدامی برای آنها انجام نشده است. امروز مجلس طرحی را تصویب کرد که به این افراد شانس دوباره می دهد. کسانی که یارانه نمی‌گیرند می توانند دوباره درخواست دریافت یارانه بدهند. البته اگر از یک آزمون موفق بیرون بیایند. بر اساس تصویب مجلس این افراد با برقراری آزمون وسع اگر شرایط دریافت یارانه را داشته باشند، دوباره یارانه دریافت می کنند.

اخبار مهم روز را بخوانید

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز پارلمان با الحاق یک ماده به طرح تامین کالاهای اساسی موافقت کردند.به گزارش فارس بر این اساس، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف به بررسی اعتراض افرادی که یارانه آنها قطع شده و همچنین برگزاری آزمون وسع برای پرداخت یارانه به آنها شد. این طرح با 202 رأی موافق، 15 رأی مخالف و 6 رأی ممتنع از مجموع 244 نماینده حاضر در صحن، تصویب شد.

این طرح اجرا می شود؟

راز آسمان پایتخت

این طرح در حالی امروز تصویب شد که بعد از شش سال که تعدادی از یارانه‌بگیران به هر دلیلی از لیست دریافت‌کنندگان جاماندند ، دولت تکلیف قانون برای ثبت نام افراد متقاضی جامانده را اجرایی نکرد. حتی در سال گذشته که موضوع ثبت نام برای متقاضیان دریافت کمک معیشتی مطرح شد، موضوع جاماندگان از یارانه مورد تاکید قرار گرفت و اعلام کرد که ثبت‌نامی برای آنها انجام نمی شود.
این طرح در حالی تصویب شد که پیش از این بارها چنین مصوبه و تکلیفی در قانون بودجه وجود داشته اما نه دولت به آن عمل کرده و نه مجلس نظارت بر اجرای آن و مطالبه از دولت.حال باید دید از افراد جدید برای دریافت یارانه ثبت نام می شود  یا نه؟

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “دریافت مجدد یارانه نقدی با یک شرط جدید

  1. B گفته:

    دکتر روحانی یارانه کارگرهای فقیر قطع کرد اینقدر فشار داد همه فقیر شدند موقع انتخا بات اس مس آمد گفت ریس شدم می دم ریس شد رای دادیم گفت باید بررسی کنم الان هفت سال داره بررسی می کنه خیلی دورغ می که زد بشره تغذیه کودکان فقیر این سرزمین قطع کرد من نمی دانم رفا آرامش برای مردم نباشه برای کی می خواد بشه این بگه آدم خیالش راحت می شه روحانی با این کارهاش به کی می خواد خدمت کنه چون ملت ایرانو نمی بینه لابد آقای نوبخت بگه از ملت می کنند به کی می خواهند بدهند ثواب داره بگید این ثروت کشور چی میشه شما شصت میلیون فقیر دارید حالا ده میلیون تو بیا بانها جنگلها هستند دسترسی به هیچی ندارند ده درصد که خودیهاشون هستند

  2. قاسم شیرزاد بازنشسته اتش نشانی گفته:

    من یک باز نشسته هستم یک پسر ۳۶ ساله دارم وچار نفرند ولی بیکار است چرا اول کار میکرد عکاسی داشت ان هم در منطقه محروم بعد انقدر اجاره مغازه بالا رفت ماهی ۴ میلیون دیگر تعطیل کرد ودو ساله بیکاره هم یارانه وهم معیشت پسرمو قطع کردن چندین بار مراجعه کرده گفتن باید بری تهران رفت تهران جوابی مثبت نگرفت باور کنید حتی ماهی ۳۰۰ هزار با دو بچه وخود وخانم ۴ نفر ایا دولت چطوری امار میگیره که این جور انسانها را امتیاز یارانه ومعیشت قطع میکنه ولی فقط ۱۲ سال پیش یک اپارتمان با ۷۰ میلیون خرید و۲۰ میلیون وام بانک مسکن داشت کل سرمایه اش با ۴ نفر یا اپارتمان ۹۰ متری خود من چندین بار اعتراص کردم بهش گفتم برو فرمانداری بیایند تعقیب چندین بار مراجعه کرد ولی جوابی نگرفت ولی من اشخاصی میشناسم همسایه خودمه دوسرویس ساختمان سه طبقه داره در ده هم زمین کشاورزی کلی سرمایه ولی تمام کمال هردو امتیازو میگیره اقایان خواهشن درست حسابی درحق کسانی که مستحق هستن مزایای اینهارا بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز