رسیدن به حق و حقوق قانونی با وکیل خانواده

وکیل خانواده در کرج-کاماپرس

مشکلات خانوادگی مثل مطالبه مهریه در کنار زندگی زوجه با زوج، استرداد جهیزیه، دریافت حضانت فرزند و اجرت المثل اموال مشترک باید توسط وکیل خانواده باتجربه مورد بررسی قرار گیرد و حل و فصل شود. این وکلا به صورت تخصصی در حوزه خانواده و مشکلات مربوط به آن فعالیت می­‌کنند.

کاماپرس در این گزارش چگونگی دریافت کلیه حق و حقوق خانوادگی با کمک وکیل خانواده در کرج را شرح داده است.

آشنایی با وظایف وکیل خانواده

خانواده کوچک‌ترین و در عین حال مهم‌ترین نهاد اجتماعی است که در قانون ایران حق و حقوق ویژه‌ای دارد. اعضای خانواده با آگاهی نسبت به این حقوق به راحتی امکان افزایش کیفیت زندگی و بهبود شرایط روحی و جسمی خود را دارند. معمولا اعضای خانواده به منظور دریافت حقوق مسلم خود با یکدیگر به مذاکره و مباحثه می‌پردازند. حتی این امکان وجود دارد که برخی از آن‌ها برای دریافت حقوق مکفی و برابر از یک متخصص حوزه حقوق خانواده کمک بگیرند؛ اما گاهی اعضای خانواده نمی‌توانند در قابل مذاکره و مصالحه حقوق خود را دریافت کنند و بابت این موضوع باید به دادگاه مراجعه کنند و از وکیل خانواده خبره کمک بگیرند. طلاق توافقی، ازدواج مجدد، نامزدی و خسارات ناشی از برهم زدن آن، جهیزیه، مهریه، رشد، حجر و رفع آن، ولایت قهری و قیمومت، سرپرستی کودکان، نفقه اقارب، اهدای جنین و تغییر جنسیت از جمله دعاوی مربوط به خانواده است.

معمولا برای این گونه مسائل باید مشاوره درست انجام یا دعاوی حقوقی به شکل منطقی مطرح تا نتیجه مورد نظر موکلان حاصل شود؛ پس بهتر است قبل از هر اقدام و توافق یا ارائه دعوایی به وکیل خانواده معتبر مراجعه شود. گاهی صحبت منطقی یک وکیل خانواده معتبر باعث تغییر نظرات اعضای خانواده یا در صورت مطرح شدن دعوا، باعث دگرگونی نتیجه دعواها می‌شود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

وکیل خانواده در کرج-کاماپرس

یک وکیل خانواده معتبر باید بتواند به مراجعه کننده در اتخاذ تصمیم درست کمک کند و صرفا نباید با پافشاری مراجعه کننده، مسیر غلط را در پیش گیرد؛ بلکه باید نتیجه بالقوه و موارد مربوط به پرونده را برای وی توضیح دهد تا بهترین نتیجه حاصل شود. وکیل خانواده به راحت‌تر شدن فرآیند اقامه و پیگیری دعوای مربوط به این بخش کمک کرده و تمامی مسائل قانونی را به زبان ساده و درست برای موکلان خود توضیح می­دهد. معمولا بهترین وکیل حوزه خانواده به اندازه کافی درباره دعوای این بخش مهارت دارد و به اندازه کافی از قوانین مربوطه آگاه است تا جریان دعوا را به نحو معقول و درست تعیین کند. البته این مورد زمانی عملی خواهد شد که موکل، تمامی اطلاعات را با حداکثر شفافیت به وکیل خود منتقل کرده باشد.

وکیل خانواده‌ای خبره و معتبر است که سابقه کاری خوبی داشته باشد؛ یعنی طی سال‌های فعالیتش چندین پرونده حوزه خانواده را به نتیجه مطلوب رسانده باشد. این مورد به خوبی نشان می‌دهد که فرد با درایت و دقت کافی در این حوزه عمل می‌کند و امکان استفاده از چندین قانون و مطرح کردن آن را برای پیشبرد پرونده‌های این چنینی دارد. با در نظر گرفتن موارد فوق، می‌توان کار را به وکیل سپرد و دیگر نسبت به پیشبرد دعاوی و دیگر موارد حقوقی نگران نبود.

وکیل خانواده در کرج-کاماپرس

برای مشاوره با وکیل خانواده به کجا مراجعه کنیم؟

افرادی که در حال حاضر با یکی از مسائل خانوادگی دست و پنجه نرم می‌کنند، به تنهایی و بدون گرفتن مشاوره از یک وکیل خبره امکان احقاق حقوق خود را ندارند. اشخاصی که ساکن تهران و کرج بوده و به وکیل خانواده در کرج خبره نیاز دارند، در ابتدا باید از سابقه کاری وی آگاه شده و گواهی و مدارک مربوط به وکالت او را درخواست کنند. در چنین شرایطی عقد قرارداد با وکیل بلامانع است، اما انجام تمام این کارها زمانبر و فرسایشی است. بهترین راه حل، مراجعه به «کرج وکیل» و دریافت مشاوره از وکلای خبره خانواده این مجموعه است. این مجموعه با داشتن وکلای باسابقه و مجرب در حوزه خانواده به راحتی در زمینه دعوای این حوزه به متقاضیان کمک می‌کند. کرج وکیل بالغ بر 50 وکیل دارد که برخی از آنان قضات بازنشسته دادگستری و گروهی دیگر از فارغ التحصیل‌های دانشگاه‌های معتبر کشور هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : کرج وکیل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز