مشاوره با بهترین وکیل طلاق توافقی در کرج

مشاوره-با-بهترین-وکیل-طلاق-توافقی-در-کرج-کاماپرس

طلاق توافقی نوعی از طلاق است که در آن زوجین به دلیل عدم سازش بر سر مسائل مختلف با یکدیگر با مشکل مواجه می‌شوند و جدایی را آخرین راه برای پایان دادن به اختلافات خود و کسب آرامش دوباره می‌دانند.

به گزارش کاماپرس، در طلاق توافقی زوجین با کمک وکیل طلاق توافقی بر سر مسائلی همچون حق حضانت فرزند، اموال، دیون و مهریه با یکدیگر به توافق می­‌رسند. در طلاق توافقی هر تصمیم و توافقی که از سوی زوجین در رابطه با مسائل مادی و غیر مادی صورت گیرد، توسط دادگاه محترم شمرده می‌شود و مورد قبول قرار می‌گیرد.

این گزارش به بررسی مراحل طلاق و ویژگی‌های برجسته وکیل طلاق توافقی در کرج پرداخته است.

بررسی حق و حقوق زوجه با کمک وکیل طلاق توافقی در کرج

حقوق مالی زوجه شامل نفقه، مهریه، اجرت المثل و در برخی از موارد، نحله می‌شود. در کنار آن، برخی حقوق غیرمالی مانند حق حضانت فرزندان نیز در طلاق توافقی، با مشورت و راهنمایی وکیل خانواده تفاهم‌­هایی صورت می‌گیرد که در ادامه توضیحات بیشتری در مورد آن داده شده است.

مهریه

طلاق توافقی به معنای بخشیدن مهریه نیست؛ بلکه زوجه می‌تواند برای دریافت مهریه خود درخواست دهد. در این راستا زوجه می‌تواند با همسر خود و با کمک وکیل طلاق توافقی در رابطه با میزان مهریه و نحوه پرداخت آن توافق کند. گاهی ممکن است زوجین با یکدیگر به توافق برسند که تمامی مهریه به زن پرداخت شود یا اینکه تنها بخشی از مهریه به او تعلق گیرد. در نهایت باید گفت زوجه در هر صورتی مستحق دریافت مهریه است و دریافت یا عدم دریافت آن بستگی به خود او دارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

وکیل طلاق توافقی در کرج- کاماپرس

نفقه

در طلاق توافقی، پرداخت و مبلغ نفقه به طرفین دعوی بستگی دارد. زوجه در هنگام طلاق توافقی می‌تواند ادعا کند که تا به حال نفقه او به درستی پرداخت نشده است. در صورت اثبات این موضوع، مرد باید پیش از طلاق، مبلغ نفقه جمع‌شده را به طور کامل به زوجه پرداخت کند. براساس ماده 1129 قانون مدنی، در صورتی که مرد از پرداخت نفقه خودداری کند، زوجه می‌تواند با کمک وکیل طلاق توافقی برای طرح شکایت به دادگاه خانواده رجوع کند.

اجرت المثل ایام زوجیت

یکی از مهم‌‎ترین توافقات در طلاق توافقی مربوط به اجرت المثل است. در طلاق توافقی همه چیز تابع توافق زوجین خواهد بود. در برخی موارد زوجه اجرت المثل را می‌بخشد و ادعایی درباره آن ندارد. گاهی نیز زوجین با کمک وکیل طلاق توافقی درباره میزان اجرت المثل و نحوه پرداخت آن با یکدیگر توافق می‌کنند.

وکیل طلاق توافقی در کرج-کاماپرس

مراحل طلاق با راهنمایی وکیل طلاق توافقی

با اینکه در طلاق توافقی زوجین در رابطه با جدایی و طلاق هم نظر هستند، حکم طلاق به سرعت صادر نمی‌شود. در اولین مرحله از طلاق توافقی، زوجین باید اطلاعات خود را در سامانه نوبت دهی ثنا ثبت کنند. اعلام نوبت‌دهی برای زوجین حدود 15 روز زمان می‌برد و شرکت در جلسات مشاوره نیز بین شش تا 9 ماه طول می­‌کشد.

در صورتی که زوجین تصمیم بر جدایی داشته باشند و بخواهند که فرآیند طلاق را بدون حضور در دادگاه یا جلسات مشاوره پیش ببرند، می‌توانند از وکیل طلاق توافقی کمک بگیرند. وکیل طلاق توافقی با اتکا بر مهارت، تجربه و سابقه کاری خود، از صفر تا صد مراحل رسیدگی به پرونده طلاق را انجام می‌دهد. وکیل طلاق توافقی روند رسیدگی به طلاق را در زمان کوتاهی انجام می‌دهد و از بروز تنش و اختلافات ناشی از آن جلوگیری می‌کند.

وکیل طلاق توافقی-کاماپرس

ویژگی­‌های وکیل طلاق توافقی در کرج

وکیل طلاق توافقی در کرج در حوزه حقوق خانواده و امور مرتبط با طلاق تخصص و مهارت بسیار زیادی دارد. یک وکیل ماهر باید پرونده‌های طلاق بسیاری را پشت سر گذاشته باشد تا بتواند از حق و حقوق موکل خود در دادگاه دفاع و موفقیت پرونده او را تضمین کند.

وکیل طلاق توافقی در کرج همچون یک مشاور مجرب به تمامی اظهارات افراد گوش می‌دهد و آنان را به خوبی راهنمایی می‌کند. وکیل طلاق توافقی در کرج در تمامی جلسات مشاوره حقوقی با موکل، تمام جزئیات پرونده را در اختیار او قرار می‌دهد و موکل خود را نسبت به تمامی حق و حقوقش و نتیجه نهایی پرونده، آگاه می‌کند.

وکیل طلاق توافقی-کاماپرس

اساسی‌ترین وظیفه یک وکیل طلاق توافقی در کرج ایجاد توافق میان زوجین است. او در ابتدا باید به دنبال ایجاد صلح میان دو طرفین پرونده باشد و از بروز اختلافات و مشکلات بیشتر جلوگیری کند. عدم رضایت از طلاق توافقی یا عدم توافق بر سر مسائل حقوقی تنها موجب افزایش تنش‌ها، پیچیدگی بیشتر و طولانی‌تر شدن پروسه پیگیری پرونده در دادگاه می‌شود. وکیل طلاق توافقی در کرج در ابتدا تمامی توافقات زوجین را همراه با امضای آنان مکتوب می‌کند و سپس همان توافقات را در دادگاه شرح می‌دهد.

مشاوره با بهترین وکیل طلاق توافقی در کرج

افرادی که قضد دارند طلاق توافقی خود را در کمترین زمان ممکن و هر چه سریع‌تر پیش ببرند و درگیر پروسه‌های اداری نشوند، می‌توانند از وکیل طلاق توافقی در کرج یعنی موسسه حقوقی «کرج وکیل» یاری بجویند. یک وکیل ماهر پروسه انجام طلاق توافقی را تنها بین 15 روز تا یک ماه پیگیری می‌کند.

این موسسه حقوقی با داشتن 50 وکیل پایه یک دادگستری در امور مختلف دعاوی طلاق توافقی، مهریه، حقوقی، امور ثبتی، امور کیفری، دعاوی مرتبط با خانواده، ملکی، دیوان عدالت اداری و نظایر آن آماده خدمت رسانی به افراد است.

متقاضیان می‌توانند برای کمک گرفتن از وکیل طلاق توافقی در کرج به صورت حضوری، تلفنی یا آنلاین با موسسه حقوقی «کرج وکیل» ارتباط بگیرند و تمامی مراحل رسیدگی پرونده خود را به آن‌ها بسپارند. متقاضیان برای اطلاع از خدمات و ویژگی‌های متنوع این موسسه حقوقی می‌توانند به وبسایت آن به آدرس www.karaj-vakil.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 09426001201 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : کرج وکیل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز