دختر شایسته امارات متحده عربی کیست؟ + تصاویر

تورهای مسافرتی لحظه آخر

رقابت «دختر شایسته عرب» از سال ۲۰۰۶ در حال برگزاری است. شرکت کنندگان این رقابت بانوان بالای ۲۱ سال هستند که علاوه بر زیبایی باید دارای معیارهای دیگری مانند سطح معلومات و روابط اجتماعی بالا باشند. برنده هر مسابقه موظف است به‌عنوان نماینده این رقابت‌ها فعالیت‌های انسان دوستانه انجام دهد. «مریم محمد» ۲۲ ساله با وجود چالش‌های پیش رو، عنوان دختر شایسته امارات متحده عربی در سال ۲۰۲۳ و نایب قهرمانی این مسابقات در مصر را بدست آورده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، «مریم محمد» فارغ‌التحصیل دانشگاه سیدنی و بزرگ شده شهر دبی است. او از دوران تحصیل در استرالیا به فعالیت‌های داوطلبانه و مدلینگ روی آورد. علاقه به کار خیر و پوشیدن لباس‌های رنگارنگ او را به رقابت‌های دختر شایسته علاقمند کرد‌.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مریم محمد دلیل اصلی خود برای شرکت در این رقابت‌ را تلاش برای توانمندسازی زنان عرب می‌داند. او اعتراف کرد علی‌رغم سرزنش‌های جامعه، به لطف حمایت خانواده‌اش موفق به شرکت در مسابقه شده است.

مریم برای شرکت در این رقابت به مصر سفر کرد. او با وجود بالا بودن سطح مسابقه، موفق شد انتظارات داوران را برآورده کرده و نایب قهرمان کل مسابقات و دختر شایسته کشور امارات باشد.

او به هدف اصلی خود که کسب رتبه اول بود دست پیدا نکرد، با این حال شرکت در این مسابقه و رقابت با زنان قدرتمند و تحصیل کرده را باعث افتخار خود می‌داند.

نمایندگی کشور بزرگی مانند امارات متحده عربی، مسئولیت بزرگی برای او به شمار می‌آید. به گفته وب سایت «دختر شایسته» برنده هر دوره از رقابت‌ها باید فردی جاه‌طلب، تاثیرگذار و با اعتماد به نفس باشد تا شایسته واگذاری مهم‌ترین وظایف اجتماعی و آگاهی بخشی در این کشور باشد.

بیشتر بخوانید:

مریم، پس از انتخاب به‌عنوان دختر شایسته، قراردادی یک ساله را با نماینده این رقابت‌ها امضا کرد. او در آغاز برای شرکت در رویدادها به مصر خواهد رفت، همچنین قصد دارد فعالیت مدلینگ را دنبال کرده و روزی برند لباس زنانه عربی خود را افتتاح کند.

نویسنده: زهرا لطفی نژاد

انتهای پیام

اوج آرام
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز