دارا یکم به زودی سودآور می شود

لست سکند

به گفته مدیر صندوق دارا یکم سهام دارایکم ظرف ۲ تا ۳ هفته آینده که بازار از هیجانات و رفتارهای شتاب زده به دور شد بازده بسیار خوبی خواهد داشت.

به گزارش کاماپرس افت و خیزهای دارا یکم طی مدتی که این نماد بورسی شده از دیدگاه برخی فعالان بازار روند طبیعی نداشته است چرا که دخالت‌هایی که در محدود کردن دامنه نوسان این سهم رخ داده و اتفاقات روزهای اخیر درباره دارا دوم این سهم را از روند معمول خود دور کرده است.

دیروز در یکی از بدترین روزهای بورس، دارایکم با ۳۵ درصد زیر قیمت ارزش واقعی هر واحد، به فروش رسید. محمد بختیار نصرآبادی، مدیر صندوق دارایکم در این باره گفته که رفتارهای هیجانی سهامداران، عامل این افت بوده است.
به گفته نصرآبادی؛ دارایکم تفاوتی با سایر صندوق‌ها در بازار دارد و بخش عمده‌ای از افرادی که از واحدهای این صندوق خریداری کردند بدون تجربه هستند و هر فرد با خرید یک واحد ۱۰ هزار تومانی، سهامدار این صندوق شده است و آگاهی کافی از بازار سرمایه ندارند.

ارزش خالص دارایکم چقدر است؟

به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مدیرصندوق دارایکم اضافه کرده است: ماهیت بازار سرمایه، نوسان است و افراد باید برای خرید و فروش هر واحد به NEV یا همان ارزش خالص دارایی صندوق توجه کنند؛ ارزش خالص دارایی صندوق دارایکم، همان سهام‌هایی است که در بورس معامله می‌شود که متشکل از سه سهام بانک ملت، تجارت و صادرات و دو سهم بیمه است.
نصرآبادی گفت: با توجه به افت شاخص کل، بسیاری از افراد بدون توجه به ارزش خالص دارایی اقدام به فروش هر واحد صندوق با ۳۵ درصد زیر قیمت می‌کنند امروز هر واحد صندوق دارایکم به قیمت ۱۷ هزار و ۹۸۱ تومان فروخته شد در حالی که NEV یا ارزش خالص دارایی آن ۲۷ هزار و ۴۱۰ تومان است.

راز آسمان پایتخت

سهامداران از رفتار هیجانی دوری کنند

مدیر صندوق دارا یکم با بیان اینکه این صندوق به زودی سودآور می‌شود، گفته است: کاهش قیمت صندوق دارایکم به دلیل رفتارهای هیجانی مردم است مردم باید برای خرید و فروش سهام صبور باشند و دچار هیجان نشوند و همین سهام دارایکم ظرف ۲ تا ۳ هفته آینده که بازار از هیجانات و رفتارهای شتاب زده به دور شد بازده بسیار خوبی خواهد داشت.
نصرآبادی اضافه کرد: صبوری اصل اول سرمایه گذاری در بازار سرمایه است و افراد باید با نگاه تحلیلی اقدام به خرید و فرو ش در بازار کنند افراد حتماً به NEV صندوق‌ها توجه کنند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “دارا یکم به زودی سودآور می شود

  1. علی نجفی گفته:

    این سهم مصداق بارز کلاهبرداری و فریب کاری است
    1- امکان دریافت قدر السهم شما از ناوی وجود ندارد
    2- سهم هیچ گونه بازار گردانی ندارد
    3- اگر سهم ارزش مند است باید بازگشایی نماد به قیمت ناوی با نوسان 5 باشد
    4- اگر سهم هزار تومان هم شود کسی حمایت نمی کند فقط عده ای خاص سهم جمع می کنند و قدر السهم خود را تبدیل می کنند
    از این سهم فرار کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز