خودروی ملی ترکیه به آمریکا رفت

لست سکند

توگ، خودروی ملی ترکیه در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی 2022 آمریکا حضور پیدا می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، گروه سرمایه‌گذاری خودروسازی ترکیه، توگ، در رسانه‌های اجتماعی اعلام کرده است که این خودرو در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی CES در سال 2022 در آمریکا حضور خواهد داشت.

پربازدیدترین ویدیوی امروز را ببینید:

این نمایشگاه که پنجاه و پنجمین گردهمایی دنیای فناوری است، در روزهای پنجم الی هشتم ژانویه 2022 در شهر لاس وگاس ایالات متحده آمریکا برگزار می‌شود.

راز آسمان پایتخت

حدود دو سال قبل، رئیس‌جمهور ترکیه در مراسمی از نخستین خودروی ملی ترکیه که TOGG نام دارد، رونمایی کرد. این خودرو، یک شاسی‌بلند کوچک الکتریکی است. موتور این ماشین ۲۰۰ اسب بخار نیرو دارد و روی چرخ‌های عقب سوار می‌شود.

اخبار روز بازار خودرو را بخوانید:

توگ را می‌توان با موتور دوم هم سفارش داد که چرخ‌های جلو را حرکت می‌دهد و مجموع نیروی ماشین را به ۴۰۰ اسب بخار افزایش می‌دهد. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ماشین با دو موتور ۴/۸ ثانیه است. دو ظرفیت باتری برای این خودرو در نظر گرفته شده‌است که با باتری ضعیف‌تر با هر شارژ ۳۰۰ کیلومتر حرکت می‌کند و بردش با باتری قوی‌تر ۵۰۰ کیلومتر است.

مرتبط با : توگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

8 دیدگاه برای “خودروی ملی ترکیه به آمریکا رفت

  1. رضا گفته:

    ما آمریکا و ترکیه را زیر پا میگذاریم،بله چی فکر کردید ما پراید داریم آقا توگ کی هست اصلا
    ایران خاک دلیران است

  2. علی گفته:

    کشورهای همسایه بسرعت صوت میتازند،وفکرما:راستی،در قیمت تخم مرغ چطورشده؟قیمت دلاربال یاپایین آمده!!!

  3. فردین فجری گفته:

    اینو وارد ایران بشه قیمت این ماشین ب پول ایران شیش صد میلیون میشه ببینید ما ایرانیا چقدر بدبختیم هر ایرانی باید ی سال کار کنه ماشین بخره هر ایرانی ن اینکه پنج سال کار کنم ماشین بخرم

  4. ححت گفته:

    این هم دکور هست .ته داستان پول و ثروت و قدرت را ما داریم‌. بدهی خارجی و داخلی ترکیه بشدت ویرانگر است . ترکیه از سیاستهای غلط اردوغان در مسیر سقوط هست

  5. علی گفته:

    چقدر خودتحقیری در نظر دوستان هست.وقتی تولید کننده دومین ربات جراحی از راه دور در دنیا هستیم و سایر علوم و چند روز قبل هم دوتا رو به اندونزی تحویل دادیم نیومدید تبریک و افتخار کنید.اونهم با این حجم از تحریم .اگه مقایسه میکنید باید شرایط یکسان باشه شما ترکیه بدون تحریم رو الان می‌بینید وای به روزی که هزار و هفتصدتا تحریم هم بشه بعد ببینید می‌تونه همچین ماشینی بسازه .اینقدر علیه کشور خودتون و امنیت و عاقبت خودتون حمله نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز