خودروهایی که تا سال ۲۰۲۶ بر جاده ها حکومت می کنند + تصاویر

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با پیشرفت تکنولوژی رقابت میان شرکت‌های خودروسازی در طراحی خودروهای آینده نگرانه افزایش یافته است. با نگاهی به این خودروها می‌توان دریافت که خودروهای برقی و هیبریدی بخش بزرگی از سیستم حمل و نقل آینده را در برمی‌گیرند.

کاماپرس در ادامه خودروهایی که تا سال ۲۰۲۶ به بازار حکومت می‌کنند را معرفی می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

تسلا رودستر ۲۰۲۴

تسلا نسل اول رودستر را در سال ۲۰۰۸ معرفی کرد و حالا احتمالا تا اواخر سال ۲۰۲۴ نسل دوم آن را نیز به بازار عرضه خواهد کرد. انتظار می‌رود نسل دوم این خودرو در عرض ۱.۹ ثانیه از سرعت ۰ به ۴۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار دلار قیمت داشته باشد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

دلورین آلفا۵ ۲۰۲۴

این خودروساز در سال ۱۹۸۲ اعلام ورشکستگی کرد اما حالا به‌نظر می‌رسد با تولید آلفا ۵ بتواند از بسیاری از خودروهای برقی پیشی بگیرد. انتظار می‌رود موتور الکتریکی قدرتمند این خودرو، سرعت آن را در ۲.۹ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. دلورین قصد دارد تا اواخر سال ۲۰۲۴ تنها ۹ هزار و ۵۳۱ دستگاه از این خودرو تولید کند و قیمت آن احتمالا از ۱۵۰ هزار دلار شروع خواهد شد.

شورولت کوروت ای ری ۲۰۲۴

ای‌ری با بهره‌مندی از یک موتور الکتریکی ۱۶۰ اسب بخاری چهار چرخ متحرک و یک موتور ۶.۲ لیتری هشت سیلندر با قدرت ۴۹۵ اسب بخار، یکی از قدرتمندترین و سریع ترین کوروت‌ها به شمار می‌رود که در سال جاری ارائه خواهد شد. برای رسیدن به سرعت ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت با این خودرو تنها ۲.۵ ثانیه زمان لازم است.

دوج چارجر دیتونا اس‌آر‌تی

این خودرو در اواخر سال ۲۰۲۴ عرضه شده و آینده ماشین‌های عضلانی را نجات خواهد داد. هنوز اطلاعات زیادی درباره آن منتشر نشده اما چارجر جدید احتمالا مرحله ۱ و ۲ خروجی را به ۴۹۵ و ۵۳۵ اسب بخار خواهند رساند‌.

تسلا مدل۲ ۲۰۲۵

این تسلا که در سال ۲۰۲۴ به بازار می‌آید قرار است با قیمت ۲۵ هزار دلار به‌عنوان مقرون به‌صرفه‌ترین تسلا شناخته شود. این شرکت فعلا جزئیات این مدل را مخفی نگه می‌دارد، با این حال شایعات می‌گویند مدل ۲، دارای یک موتور تک با پیکربندی دیفرانسیل جلو خواهد بود و احتمالا یک نسخه دو موتوره و چهار چرخ متحرک گران‌تر نیز معرفی خواهد شد.

سونی هوندا آفیلا ای‌وی ۲۰۲۶

دو شرکت سونی و هوندا برای رقابت با لوسید و تسلا خودروی برقی خود با نام آفیلا را در سال ۲۰۲۶ به بازار عرضه خواهند کرد. برخی به دلیل داشبورد کاملا دیجیتالی این خودرو به آن لقب پلی‌استیشن روی چرخ را داده‌اند. با وجود اینکه اصطلاح پلی‌استیشن به شوخی استفاده شده، اما احتمالا امکانات هوشمند آفیلا فراتر از حد انتظار باشد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “خودروهایی که تا سال ۲۰۲۶ بر جاده ها حکومت می کنند + تصاویر

  1. Emadmohamadi گفته:

    واییی که اینا دارن تو صنعت خودرو به کجا میرسن بعد ما هوز درگیر پیش خرید ایران خودرو هستیم برای 405

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز