خشکشویی وسایل خانه برای عید چقدر هزینه برمی دارد؟

خشکشویی وسایل خانه برای عید چقدر هزینه برمی دارد؟ کاماپرس

با نزدیک شدن به ماه‌های آخر سال، خانه تکانی و خشکشویی و نظافت وسایل خانه تبدیل به یکی از دغدغه‌ای اصلی و مهم هر خانه‌داری می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود. با این وجود بسیاری از ما به‌دلیل مشغله‌ و فشار کاری بالا در اواخر اسفند ماه، این نظافت را کمی زودتر انجام می‌دهیم تا زمان کافی برای یک خانه تکانی اساسی را داشته باشیم.

علاوه‌بر این، برای برنامه‌ریزی بهتر خانه تکانی شب عید و خشک‌شویی اصولی وسایل خانه می‌توانیم از سایت‌های خدمات و نظافت آنلاین مانند دیجی واش نیز کمک بگیریم و با آرامش خاطر به سایر مراسمات مخصوص نوروز بپردازیم.

کاماپرس در این گزارش، به معرفی هزینه خشک‌شویی چند قلم از وسایل خانه با جست‌وجو در سایت دیجی واش می‌پردازد.

خشکشویی وسایل خانه برای عید چقدر هزینه برمی دارد؟ کاماپرس

هزینه خشک‌شویی وسایل خانه برای عید

هزینه خشک‌شویی یک رومیزی ترمه برای شب عید حدودا 105 هزار تومان است، اما اگر رومیزی صرفا به یک اتوکشی ساده نیاز داشته باشد، دیجی واش آن را با قیمت تقریبی 58 هزار و 800 تومان انجام می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

اگر هم رومیزی ترمه ندارید، جای نگرانی نیست، تمام خدمات خشک‌شویی برای رومیزی‌های معمولی با سایز کوچک، متوسط و بزرگ به‌ترتیب با قیمت‌های روز 46800، 70800 و 86400 هزار تومان و اتو با قیمت‌های 34800، 46800 و 58800 هزار تومانی انجام می‌شود.

وقتی به تمیزی آباژورها می‌رسیم معمولا با دو دسته از افراد مواجه می‌شویم؛ آن‌هایی که زحمت زیاد گرفتن گرد و غبار آن را قبول کرده و هرطور شده آباژور را غبارگیری می‌کنند و آن‌هایی که فرار را به قرار ترجیح می‌دهند. اما راه آسان‌تر سپردن این آباژورها به مراکز نظافتی است که با قیمتی حدود 150 هزار تومان نظافت تمام و کمال آن را بر عهده می‌گیرند.

برای نظافت و خشک‌شویی پادر‌های منزل برای شب عید، برای هر پادری باید به‌طور تقریبی 70 هزار تومان هزینه کنید.

کوسن‌ها نیز از آن دسته از وسایل خانه‌ هستند که نظافت آن‌ها قلق خاص خودش را دارد که می‌توانید با هزینه حدودی 82 هزار تومان خودتان را از دست آن قلق‌ها نجات دهید.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی واش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز