چرا از خدمات نظافت منزل استفاده کنیم؟

زندگی یا کار کردن در محیط شلوغ و کثیف برای اغلب افراد بسیار آزاردهنده است. زیبایی و تمیزی محل سکونت باعث بهبود سلامت روانی و ذهنی تمام افراد خواهد شد. با این حال، به دلیل مشغله‌های زندگی روزمره و شاغل بودن اغلب افراد یک خانواده، تمیزکاری منزل کار بسیار دشوار و زمان‌بری به نظر می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خدمات نظافت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروزه شرکت‌های خدماتی زیادی در زمینه نظافت منزل و محل کار فعالیت می‌کنند. ارائه خدمات نظافت منزل از سوی این شرکت‌ها باعث صرفه‌جویی در زمان و افزایش کیفیت عملکرد خواهد شد. اعتماد به شرکت‌های خدماتی برای انجام نظافت منزل فوری کار چندان راحتی به نظر نمی‌رسد. سرویک، سامانه‌ای کارآمد برای ارائه خدمات به صورت آنلاین است. تمامی افراد می‌توانند پس از ثبت سفارش خود در این سامانه از سرویس‌های حرفه‌ای و فوری بهره‌مند شوند.

مزایای بهره‌مندی از خدمات نظافت منزل

برخی افراد معتقدند که سپردن انجام نظافت منزل فوری به شرکت‌های خدماتی کاری بسیار بیهوده و هزینه‌بر است. تصور غالب این افراد این است که شرکت‌های خدماتی، نیروهای ناتوان و غیرحرفه‌ای را به کار می‌گیرند و به همین دلیل ترجیح می‌دهند تا تمیزکاری منزل را خودشان انجام بدهند.

اما حقیقت این است که خدمات تخصصی و حرفه‌ای توسط شرکت‌های معتبر ارائه می‌شود و استفاده از این خدمات، مزایای زیادی برای همگان به همراه دارد. همانطور که اشاره شد، اولین و مهم‌ترین مزیت استفاده از خدمات منزل، صرفه‌جویی در زمان و هزینه است. اکثر شرکت‌ها یک تعرفه ثابت برای ارائه خدمات نظافتی دارند که بر مبنای ساعت به مشتری اعلام می‌شود.

آریاک سفر

تمیزی محل سکونت، باعث آرامش خاطر و شادی اعضای خانواده می‌شود. به خصوص اینکه اگر خیال خانم‌های شاغل از نظافت منزل‌شان راحت باشد، بهتر می‌توانند به کارهای دیگر رسیدگی کنند.

به علاوه، با دریافت اینگونه خدمات از سوی افراد حرفه‌ای، کیفیت کار نیز بسیار افزایش پیدا می‌کند. نیروهای خدماتی پیش از شروع به کار، تمامی آموزش‌های لازم را دریافت می‌کنند تا بهترین خدمات به مشتریان ارائه شود. بدیهی است که آقایان از پس فعالیت‌هایی که به توان جسمانی بالایی نیاز دارد بهتر برمی‌آیند و انجام پخت و پز و نطافت‌های حساس توسط خانم‌ها بهتر انجام می‌شود. به همین دلیل، شرکت‌ها براساس نیاز و خواست مشتری نیروی کار آقا یا خانم به محل اعزام می‌کنند.

اغلب نیروهای خانمی که در شرکت‌های خدماتی مشغول به کار هستند، به نوعی سرپرست خانوار محسوب می‌شوند. بهره‌مندی از خدمات این شرکت‌ها موجب ایجاد اشتغال برای افراد بسیاری از جمله سرپرستان خانواده خواهد شد.

نظافت فوری منزل با سرویک

داشتن تجربه، مهم‌ترین اصل در مجموعه سرویک است که باعث بهبود عملکرد و کیفیت خدمات می‌شود. نیروهای با تجربه سرویک همواره از فناوری‌های پیشرفته برای ارائه خدمات خود استفاده می‌کنند و این مسئله به نوبه خود باعث افزایش سرعت عمل در کار خواهد شد.

تمامی افراد ساکن تهران می‌توانند با ثبت سفارش در سامانه سرویک از بیش از 70 سرویس متنوع برخوردار شوند. نظافت عمومی و صنعتی، تاسیسات، موکت‌شویی، مبل‌شویی، پرستاری از سالمندان و کودکان، اثاث‌کشی، باغبانی و… تنها بخشی از خدمات ارزنده این سامانه به شمار می‌رود.

به علاوه، سرویک برای استخدام نیروی کار متخصص خود، گواهی‌های سلامت، عدم اعتیاد و عدم سوءپیشینه را دریافت می‌کنند. به همین دلیل است که تمامی مشتریان سابق این مجموعه اکنون به معرفان سرویک تبدیل شده‌اند.

لازم به ذکر است که مشتریان می‌توانند برای دریافت خدمات نظافت منزل فوری اپلیکیشن سرویک را از گوگل پلی، کافه بازار و وبسایت سرویک دانلود و نصب فرمایند.

انتهای پیام

مرتبط با : سرویک
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز