خرید قسطی شاهین و کوییک بدون قرعه کشی

شرکت سایپا در سومین مرحله فروش یکپارچه خودرو، در راستای اجرای طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت محصولات خود را بدون قرعه کشی در قالب فروش فوق‌العاده و پیش فروش عرضه کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در سومین مرحله فروش خودروهای سایپا در سامانه یکپارچه فقط برای فروش فوق‌العاده خودرو ساینا اس قرعه‌کشی انجام می‌شود و دیگر خودروها بدون انجام قرعه‌کشی در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

در شرایط فروش فوق‌العاده سایپا سه محصول ساینا اس، کوییک اس و کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک با رنگ سفید ارائه شده‌اند که قیمت آن‌ها به ترتیب 169 میلیون و 831 هزارتومان، 184 میلیون و 620 هزارتومان و 277 میلیون و 872 هزارتومان اعلام شده است.

در همین زمینه بخوانید:

آریاک سفر

البته در این طرح فروش فوق‌العاده، سایپا  همچنین کوییک آر را با قیمت 178 میلیون تومان در رنگ‌های سفیدمشکی، نقره‌ای مشکی، کرم مشکی، سفید قرمز، مشکی قرمز و قرمز مشکی و کوییک آر با گیربکس اتوماتیک را با قیمت 287 میلیون و 946 هزارتومان در رنگ‌های سفیدمشکی، نقره‌ای مشکی، سفید قرمز و مشکی قرمز عرضه کرده است.

موعد تحویل این پنج خودرو حداکثر 90 روزه خواهد بود.‌

کدام محصولات سایپا در سومین مرحله فروش یکپارچه خودرو ارائه شده‌اند؟

لازم به ذکر است سایپا شش محصول این خودروسازی را نیز در قالب طرح پیش‌فروش یکساله برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به متقاضیان ارائه کرده است.

در این طرح مبلغ پیش‌پرداخت برای شاهین 172 میلیون و 290 هزارتومان تعیین شده که این خودرو طی آذر الی بهمن 1401 تحویل متقاضیان می‌شود.

ساینا اس دیگر محصول ارائه شده در پیش‌فروش که علاقمندان باید 84 میلیون و 915 هزارتومان به عنوان پیش‌پرداخت بپردازند و موعد تحویل آن اردیبهشت الی تیرماه 1402 اعلام شده است.

موعد تحویل کوییک اس فروردین الی تیرماه 1402 تعیین شده که متقاضیان برای پیش‌پرداخت آن باید مبلغی معادل 92 میلیون و 331 هزارتومان پرداخت کنند.

کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک نیز در این طرح با پیش‌پرداخت 138 میلیون و 936 هزارتومان عرضه شده که دی الی اسفند 1401 تحویل متقاضیان خواهد شد.

کوییک با گیربکس معمولی با پیش‌پرداخت 84 میلیون تومان قابل خریداری است که متقاضیان می‌توانند طی فروردین الی تیرماه 1402 این محصول را تحویل بگیرند.

کوییک آر با گیربکس معمولی نیز دیگر محصول ارائه شده در این پیش فروش است که طی دی 1401 تا اردیبهشت 1402 تحویل متقاضیان می‌‌شود و مبلغ پیش‌پرداخت آن 89 میلیون تومان تعیین شده است.

قیمت خودرو نسبت به قیمت روز زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان گرفته می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “خرید قسطی شاهین و کوییک بدون قرعه کشی

  1. سعید گفته:

    شرکت سایپا شما زحمت بکش جای فروش فوق العاده. کوییک اس منو بده که پولشو یکساله گرفتی و خرداد هم قرار بوده تحویل بدی اما هنوزم خبری ازتون نیست.

  2. رضا گفته:

    سلام عنوان تبلیغات نوشتی شاهین بصورت اقساط ولی چیزی در مورد اقساط چیزی نیست .
    چطور میتونیم شاهین اقساطی خرید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز