ایران خودرو چه محصولاتی را در سومین مرحله قرعه کشی یکپارچه عرضه کرده است؟

ایران خودرو در سومین مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه، محصولاتی را در طرح‌ها گوناگون عرضه کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ایران خودرو در سومین مرحله سامانه یکپارچه، فروش فوق‌العاده را برای طرح ویژه حمایت از خانواده و متقاضیان عادی ارائه کرده است. این خودروساز همچنین برخی محصولات را در قالب پیش فروش 12 ماهه برای متقاضیان عرضه کرده است.

کدام خودروها در فروش فوق‌العاده ایران خودرو عرضه می شوند؟

در طرح فروش فوق‌العاده ویژه متقاضیان عادی و طرح حمایت از خانواده پژو 206 تیپ 2 در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، نقره‌ای، گیلاسی، آبی کاسپین و قرمز دو پوششه با قیمت 150 میلیون و 310 هزارتومان عرضه می‌شود. همچنین متقاضیان می‌توانند رانا پلاس تی یو 5 پی سقف شیشه‌ای و گیربکس 6 سرعته در رنگ‌های سفید، خاکستری و گیلاسی با قیمت 228 میلیون و 545 هزار تومان، سورن پلاس جدید با رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری متال و آبی کبود با قیمت 261 میلیون و 389 هزار تومان را در این قرعه‌کشی انتخاب کنند.

پژو پارس سال با موتور ایکس یو 7 پی در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری با قیمت 165 میلیون و 829 هزار تومان، در کنار پژو پارس تی یو 5 در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، آبی رویال و نقره‌ای با قیمت 176 میلیون و 845 هزارتومان و دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک با قیمت 398 میلیون و 364 هزار تومان هم در این مرحله از قرعه کشی ایران خودرو عرضه شده که متقاضیان می‌توانند در رنگ‌های آبی کبود، خاکستری، سفید، مشکی و نقره‌ای انتخاب کنند.

راز آسمان پایتخت

ایران خودرو محصولات فروش فوق‌العاده را پس از سه ماه تحویل مشتریان می‌دهد.

پیش فروش محصولات ایران خودرو با موعد تحویل 12 ماهه

ایران خودرو همچنین برای این دو گروه متقاضی، پیش فروش 12 ماهه محصولاتش را نیز در نظر گرفته است.

خریداران تارا دستی و تارا اتوماتیک می‌توانند میان رنگ‌های آبی رویال، آبی کبود، خاکستری، مشکی آبنوس و نقره‌ای انتخاب کنند که مبلغ پیش‌پرداخت برای این دو محصول به ترتیب 118 و 166 میلیون تومان تعیین شده است.

در این طرح دنا پلاس توربوشارژ دستی با گیربکس 6 سرعته و فرمان برقی همچنین دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک نیز عرضه‌شده‌اند که مبلغ پیش‌پرداخت علی‌الحساب آن‌ها به ترتیب 144 میلیون و 500 هزارتومان و 159 میلیون و 500 هزارتومان اعلام شده است.

موعد تحویل خودرو در طرح پیش‌فروش، خرداد و تیر 1402 خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز