خرید سرخ کن با بودجه 5 میلیون تومان

خرید یک سرخ کن می‌تواند عملیات پخت‌وپز غذا را آسان‌تر کند. همچنین زمان کمتری برای سرخ‌کردن مواد غذایی مختلف صرف می‌شود. سرخ باعث می‌شود تا کیفیت مواد غذایی سرخ شده بهتر شود، غذاها به‌خوبی مغزپخت شده و بسیار ترد شوند؛ بنابراین سرخ‌کن می‌تواند وسیله‌ای کاربردی در آشپزخانه باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

سرخ‌کن‌ها انواع مختلفی دارند و به همین جهت باقیمت‌های مختلفی در بازار قابل‌تهیه هستند. ازآنجاکه قیمت محصولات برای تصمیم‌گیری درباره خرید عاملی تأثیرگذار هستند و معمولاً بودجه محدودی برای خرید وسایل وجود دارد، گاهی افراد به دنبال خرید محصولات با هزینه اقتصادی هستند. ازاین‌رو در ادامه کاماپرس با بررسی دو سایت دیجی‌کالا و دومینو کالا پنج سرخ‌کن با قیمت 5 میلیون تومان یا کمتر را معرفی و بررسی خواهد کرد.

سرخ‌کن مولینکس مدل آ اف 123

ظرفیت ماده غذایی سرخ‌کن مولینکس یک کیلوگرم و ظرفیت مخزن روغن آن یک و نیم کیلوگرم است. به‌این‌ترتیب این سرخ‌کن برای استفاده خانگی و روزانه کاملاً مناسب است. سیستم قطع کن خودکار موجود در این دستگاه سبب شده تا از سوختن مواد غذایی جلوگیری شود. با استفاده از پنجره نشانگر بر روی محصول می‌توان وضعیت غذا در حین پخت را مشاهده کرد. نشانگر حرارت نیز تنظیم دما را آسان کرده است. حداکثر توان مصرفی سرخ‌کن مولینکس هزار و 600 وات است. این محصول را می‌توان با قیمت 4 میلیون و 900 هزار تومان از سایت دیجی‌کالا خریداری کرد.

آریاک سفر

سرخ‌کن دلونگی مدل 337

ظرفیت این سرخ‌کن برای مواد غذایی هزار و 200 میلی‌لیتر است که آن را برای استفاده خانگی مناسب کرده است. حداکثر توان مصرفی محصول هزار و 200 وات است. تمامی قطعات این سرخ‌کن قابل‌جداشدن بوده و قابلیت شستشو در ماشین ظرف‌شویی را دارند. وجود یک فیلتر برای خروج روغن و بخار سبب می‌شود تا محیط چرب و آلوده نشود. این فیلتر را می‌توان به‌سادگی از دستگاه جدا کرده و در صورت نیاز تعویض کرد. قیمت این سرخ‌کن در فروشگاه دیجی‌کالا 4 میلیون و 670 هزار تومان است.

سرخ‌کن مدل دی اف 535 تی همیلتون

سرخ‌کن همیلتون توان مصرفی 2 هزار واتی و قیمت 2 میلیون و 180 هزار تومانی دارد. دیگ سرخ‌کن و سبد آن متحرک هستند؛ به‌سادگی از دستگاه جدا شده و قابل شستشو هستند. تایمر دیجیتالی موجود در دستگاه مدت‌زمان پخت‌وپز را تنظیم و کنترل می‌کند. فیلتر دستگاه بخار، دود و روغن را به خود جذب می‌کند و مانع از ورود آنها به محیط می‌شود. این فیلتر از دستگاه جدا شده و قابلیت شستشو و یا تعویض دارد. ظرفیت مخزن دستگاه 2 هزار و 500 میلی‌لیتر است.

سرخ‌کن فکیر مدل گالا

این سرخ‌کن توان مصرفی هزار و 500 واتی داشته و ظرفیت مخزن مواد غذایی آن یک و نیم لیتر است. بدنه دستگاه از ترکیب پلاستیک و استیل ساخته شده است. با استفاده از این سرخ‌کن می‌توان مواد غذایی را با حرارتی بین 130 تا 190 درجه سانتی‌گراد، سرخ کرد. تمامی اجزای این محصول قابل‌جداشدن و شستشو هستند. قیمت سرخ‌کن فکیر در سایت دومینو کالا 4 میلیون و 130 هزار تومان است.

سرخ‌کن مدل اف آر 2 هزار و 14 پارس‌خزر

این سرخ‌کن با قیمت 2 میلیون و 50 هزار تومان یکی از محصولات اقتصادی موجود در بازار است. که ظرفیت مخزن مواد غذایی آن 2 هزار و 500 میلی‌لیتر است. توان مصرفی دستگاه هزار و 800 وات بوده و مجهز به قابلیت تنظیم دما، قطع کن خودکار و تایمر دیجیتال است. قطعات موجود در این دستگاه از جمله دیگ، سبد و فیلتر همگی قابل‌جداشدن و شستشو هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : پارس خزردیجی کالا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز