خرید دسته گل خواستگاری چقدر خرج برمی دارد؟

خرید دسته گل خواستگاری چقدر خرج برمی دارد؟ کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

برای خرید دسته گل خواستگاری زیاد نمی‌توانیم خساست به‌خرج دهیم چون ممکن است به‌طور کامل به ضررمان تمام شود. دسته گل خواستگاری نمادی از عشق، علاقه،محبت و احترامی است که برای مراسم خواستگاری و برگزارکنندگان آن قائل هستیم، بنابراین باید درکنار قیمت به طراحی، عناصر و گل‌های به‌کاررفته در آن و شکل ارائه‌اش هم فکر کنیم.

کاماپرس در این گزارش 4 دسته گل‌های خواستگاری را معرفی می‌کند.

سبد گل شماره 121

سبد گل 121 شامل 10 شاخه گل رز مینیاتوری، 6 شاخه گل آلسترومریا و 15 شاخه گل میخک مینیاتوری است که ابعاد حدودی آن 23*50*50 سانتی‌متر است. گل آلسترومریا که اصطلاحا به آن سوسن پرویی هم می‌گویند، گلی است که نشان از خوشبختی و شانس دارد و معمولا برای ابراز علاقه و آرزوی موفقیت و خوشی استفاده می‌شود.

رنگ تمامی گل‌های این محصول که قیمتی حدود 1 میلیون و 750 هزار تومان دارد، می‌تواند به سلیقه مشتری تغییر کند. هم‌چنین دقت کند سبد 121 یک سبد یک‌طرفه است که قسمت پشتی آن فقط با برگ پوشانده شده است.

سبد گل شماره 121 کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

جعبه گل شماره 208

جعبه گل 208 مخصوص طرفداران رنگ قرمز است که می‌خواهند انرژی این رنگ در یکی از قرارهای مهم زندگی‌شان هم منعکس شود. در طراحی این جعبه از 5 شاخه گل رز هلندی، 25 شاخه گل میخک مینیاتوری و 7 شاخه گل آلسترومریا استفاده شده که در کنار جعبه مربعی شکل، یک جعبه گل ایده‌آل برای انواع مراسم‌ها و قرارهای عاشقانه است. قیمت روز این جعبه همراه با ارسال رایگان به سراسر تهران 1 میلیون و 590 هزار تومان است.

جعبه گل شماره 208 کاماپرس

 

دسته گل شماره 47

دسته گل 47 همراه با 100 شاخه گل رز هلندی، یک دسته گل تمام عیار برای آن دسته از عاشقان گل‌های رز است که هدیه گرفتن آن‌ها را نماد و نشانه‌ای از ابراز بی چون و چرای عشق و دلبستگی می‌دانند. این دسته گل در ابعاد 70*70*100 سانتی‌متری با قیمتی حدود 7 میلیون و 950 هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

دسته گل شماره 47 کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : انگورگل باماگل ستانوی آی پی شاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز