خرید انواع گل و گیاه از گلفروشی‌ آنلاین

سفارش آنلاین هر محصولی حتی گل به صرفه است و از اتلاف وقت افراد برای مراجعه حضوری جلوگیری می‌کند. با مراجعه به سایت‌های معتبر گل فروشی به راحتی می‌توان دسته گل مورد نظر را با طرح مشخصی سفارش داد و در یک مکان مشخص، با صرف کوتاه‌ترین زمان، تحویل گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار گل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، گل فروشی‌های آنلاین خدمات متنوعی را برای مشتریان خود در نظر گرفته‌اند. وبسایت این مجموعه‌ها با داشتن تنوع و فضای کاربری مناسب، شرایط مناسبی را برای سفارش یا انتخاب انواع دسته گل فراهم کرده است. ضمنا بعضی از این وبسایت‌ها در کنار قبول سفارش انواع دسته یا باکس گل، جعبه‌های شکلات، دمنوش، قهوه و محصولات دیگر را هم به مشتریان خود عرضه می‌کنند و به این ترتیب، برای مناسبت‌های بسیاری می‌توان از گل فروشس های آنلاین کمک گرفت.

محصولات کمیاب را از گل فروشی‌های آنلاین بخرید!

بعضی از محصولات کمیاب و خاص، مثل رزهای جاودان با ماندگاری چند ساله، از برخی وبسایت‌های آنلاین گل فروشی قابل سفارش هستند. گل‌هایی مثل تراریوم، باکس زعفران و … در کنار دریافت مشاوره گیاهی پزشکی، دیگر محصولات و خدماتی هستند که در گل فروشی‌های حضوری کمتر به چشم می‌خورند. در صورتی که با چند کلیک و مراجعه به وبسایت برخی گل‌فروشی‌ها می‌توان از این قبیل محصولات خاص و خدمات ارزشمند بهره برد.

آریاک سفر

در صورتی که قصد خرید یک دسته گل ویژه را دارید یا می‌خواهید باکس گل مناسبی را به مناسبتی خاص تهیه کنید، گل فروشی‌های آنلاین معرفی شده گزینه‌های مناسبی برای شما خواهند بود؛

گل فروشی وی آی پی شاپ

تراریوم، یک گلدان با چندین گیاه متفاوت است که در گلدان‌های کوچک و بزرگ فروخته می‌شود. اگر به گل تراریوم علاقه دارید می‌توانید با مراجعه به سایت گل فروشی وی آی پی شاپ این گل را در رده قیمتی ۲۳۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۵۰۰  هزار تومان خریداری کنید.

«گل فروشی وی آی پی شاپ» دارای نمادهای الکترونیک دیجیتال است. این مجموعه دسته گل‌ها یا گلدان‌های سفارشی را به صورت رایگان تحویل رایگان در تهران ارسال می‌کند.

گل بازار

باکس زعفران در گل بازار گزینه ی خاص و متفاوتی است. افرادی که مایل به خرید گل از گل بازار هستند می‌توانند در کنار گل سفارشی خود، محصولات دیگری مثل زیورآلات، انواع اکسسوری، ادکلن و … حتی باکس زعفران را هم انتخاب و خریداری کنند.

از خدمات قابل توجه گل بازار، می‌توان به ارسال سفارش‌ها در داخل و خارج کشور اشاره کرد. افراد با توجه به مکان ارسال سفارش خود، امکان مشاهده هزینه تمام شده را به صورت ریال، دلار، یورو و … دارند.

گندم VIP

باکس گل حروف انگلیسی یکی از موارد جالب برای سفارش از «گندم وی آی پی» است. کمترین قیمت این نوع باکس گل‌ها ۳۹۰ هزار تومان بوده و بالاترین نرخ آن به ۵۲۰ هزار تومان می‌رسد.

دیگر خدمات این سایت پیشنهادهای شگفت انگیز خرید و تخفیف های مناسبتی، باکس ارزان و … هستند. این گل فروشی آنلاین انواع گیاهان آپارتمانی مثل سانسوریا را هم برای کاربران دارد و به مکان مورد نظر آن‌ها ارسال می‌کند.

فلوریا

تخفیف پیشنهادی روز و قسمت سورپرایز از خدمات ویژه گل فروشی آنلاین فلوریا محسوب می‌شود. محدوده قیمتی محصولات ارائه شده در بخش سورپرایز 248 هزار تا 588 هزار تومان است. مشتریان می‌توانند به انتخاب خود تعداد شاخه گل رز یا هر گل انتخابی دیگر به همراه کیفیت آن را تعیین کرده و دسته گل انتخابی خود را سفارش دهند.

این مجموعه در بخش آموزشی هم خدماتی را ارائه داده و مجله آن گزینه مناسبی برای علاقمندان به گل و گیاه است.

گل سِتان

در صورتی که قصد خرید گیاهان پزشکی را دارید بهتر است از مشاوره گیاه پزشکی استفاده کنید. سایت گل ستان یکی از مجموعه‌های آنلاینی‌ست که به صورت آنلاین امکان مشاوره گیاه پزشکی را فراهم کرده است.

این گل فروشی یک گزینه به نام همه هدیه‌ها دارد که در آن امکان خرید انواع باکس شکلات، قهوه و … را برای مشتریان فراهم کرده است. مشتریان می‌توانند به باکس انتخابی خود کارت پستال رایگان اضافه و آن را برای عزیزانشان ارسال کنند. رنج قیمتی این محصولات 268 هزار تا یک میلیون و 287 هزار تومان است. ضمنا این وبسایت برای خرید اولی‌ها تخفیف دارد و این گروه می‌توانند از 20 درصد تخفیف بهره ببرند.

شرمیلا

گل رز جاودان یا نامیرا، گل هایی با دیزاین جذاب در یک باکس شیشه ای که قابلیت ماندگاری تقریباً ۲ تا ۵ سال را دارند. این نوع گل‌ها را می‌توان از گل فروشی آنلاین شرمیلا تهیه کرد. پایین‌ترین قیمت این گل در شرمیلا 295 هزار تومان است و تا نرخ 644 هزار تومان هم عرضه می‌شود. این نوع گل‌ها به صورت رایگان به مناطق مختلف تهران ارسال می‌شوند. کارشناسان شرمیلا به شما برای ثبت سفارش گل مورد نظرتان کمک می‌کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : شرمیلافروشگاه آنلاین گل بازارفلوریاگل ستانگندم وی آی پیوی آی پی شاپ
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز