خرید آنلاین دلار از شب عید

مقامات عالی بانک مرکزی کشور به دنبال روش‌های برای کوتاه کردن دست سوداگران از بازار ارز کشور هستند. اخیرا علی صالح‌آبادی، رئیس بانک مرکزی ایران، اعلام کرده به زودی سامانه جدیدی برای خرید ارز متقاضیان واقعی تاسیس خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، صالح آبادی در جمع خبرنگاران از سامانه فروش ارز به خریداران خرد طی دو ماه آینده خبر داد. در واقع خریداران خرد نیازی به حضور فیزیکی ندارند و به راحتی امکان درخواست مبلغ موردنظر خود را خواهند داشت.

صالح‌آبادی در نشست خبری اخیر با خبرنگاران کشور اعلام کرده که شرایطی فراهم شده تا متقاضیان ارزی به صورت اینترنتی درخواست خود را به همراه مستندات لازم ارائه دهند. در واقع خریداران واقعی از طریق سامانه‌ای تحت نظارت بانک مرکزی، امکان ارائه درخواست ارزی خود را به تمام صرافی‌های بانکی و غیربانکی دارند. حتی بانک مرکزی در حال بررسی راه‌هایی است که از طریق آن ارز مورد درخواست متقاضیان مستقیما به حساب آن‌ها واریز شود.

آریاک سفر

اخبار مرتبط را بخوانید:

طبق آخرین اطلاعات، این شیوه فروش ارز احتمالا تا آغاز سال 1401 عملیاتی می‌شود و به این ترتیب بخش ارزی کشور به سمت شفافیت بیشتر حرکت خواهد کرد. در واقع به نظر مقامات مسئول بانک مرکزی، این اقدام باعث شفافیت در عرضه و تقاضای دلار می‌شود.

هدف بانک مرکزی از ارائه این خدمت چیست؟

تمامی این اقدامات به منظور کمرنگ شدن حضور سوداگران در بازار تدارک دیده شده است که به تدریج شرایط عملیاتی شدن این قبیل طرح‌ها اعلام خواهد شد.

طی یک ماه اخیر رشد قیمت دلار باعث شد تا فرصت طلبان و سودگران ارزی به سودهای کلانی دست پیدا کنند. این افراد با خرید کارت ملی و پرداخت مبلغی پول به صاحبان آن، دلارهای دولتی را خریداری کرده و با فروش آن در بازار آزاد سود زیادی به دست می‌آوردند.

مرتبط با : بانک مرکزی
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “خرید آنلاین دلار از شب عید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز