ادامه رفت و برگشت دلار به کانال ۳۰ هزار تومانی

قیمت دلار بازار آزاد در انتهای ساعات معاملاتی روز گذشته به محدوده 29 هزار و 850 تومانی رسید. این ارز خارجی از ابتدای هفته در دو کانال 20 هزار و 30 هزار تومانی مدام در رفت و آمد است. در حال حاضر نرخ دلار صرافی ملی هم بدون تغییر نسبت به روز قبل، در مرز 27 هزار و 401 تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با افزایش خوش بینی‌ها نسبت به نتیجه دور جدید مذاکرات وین به نظر می‌رسد دلار فعلا به سمت کانال بالای قیمتی حرکت نکند. از طرفی خریداران حاضر بازار ارز هم مانع از نزول نرخ دلار می‌شوند. به همین دلیل ممکن است به صورت مقطعی قیمت دلار به کانال 29 هزار تومانی برسد، ولی مجددا به سمت 30 هزار تومان حرکت می‌کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

هم اکنون معامله گران بازار ارز ریسک نمی‌کنند و به نظر برای خرید و فروش گسترده برنامه‌ای ندارند. اگر این اتفاقات ادامه پیدا کند، احتمالا دلار در روزهای آینده هم در دامنه قیمتی 29 هزار و 800 تومان تا 30 هزار و 200 تومان حرکت خواهد کرد.

انتظار معامله گران برای انتشار اخبار برجام

حال معامله گران چشم به اخبار برجام دوخته‌اند و منتظر هستند تا نتیجه جدیت ایران برای انجام توافق را مشاهده کنند. به اعتقاد برخی کارشناسان، موضع گیری قبلی بازیگران برجام حکایت از یک توافق زود هنگام دارد. در حال حاضر هم اخبار مثبت برجامی تا حدود زیادی شرایط بازار ارز را به تثبیت رسانده و قیمت دلار را در یک محدوده مشخص متوقف کرده است.

نرخ پوند و یورو، دیگر ارزهای مهم بازار، امروز افزایشی شد. قیمت پوند نسبت به دیروز 93 تومان بالا رفت و به مرز 39 هزار و 995 تومان رسید. نرخ یورو هم در مقایسه با روز قبل 79 تومان افزایش پیدا کرد و در محدوده 33 هزار و 847 تومانی قرار گرفت.

نرم افزار حسابداری
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز