خرید آبمیوه گیری با بودجه سه میلیون تومان

تور لحظه آخری-کاماپرس

به دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی بسیاری از افراد به دنبال اقتصادی‌ترین و کاربردی‌ترین محصولات موجود در بازار می‌گردند. قیمت آبمیوه‌گیری تا حد زیادی تحت تاثیر توان مصرفی، قدرت تیغه‌، قطر دهانه و میزان مصرف انرژی آن است. در حال حاضر به دلیل تنوع برندهای موجود در بازار و محدودیت بودجه، افراد ممکن است در انتخاب آبمیوه‌گیری مد نظر خود دچار مشکل شوند. فروشگاه‌های اینترنتی با معرفی کردن مدل‌های مختلف و امکان بررسی ویژگی‌های آن‌ها، افراد را در خرید خود راهنمایی می‌کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی پنج مدل آبمیوه‌گیری با بودجه سه میلیون تومان می‌پردازد:

آبمیوه گیری گوسونیک مدل GSJ-719

آبمیوه‌گیری گوسونیک محصول کشور ترکیه است و با رنگ استیل مشکی به بازار عرضه می‌شود. این دستگاه نسبت به قیمتش امکانات خوبی دارد و توان موتور آن 800 وات است. قابلیت تنظیم سرعت در دو حالت وجود دراد و دهانه ورودی عریض 85 میلی‌متری به راحتی امکان عبور دادن میوه‌های بزرگ را فراهم می‌کند. سیستم ضدلغزش و سیم 1.2 متری از دیگر ویژگی‌های این محصول است. این آبمیوه‌گیری به قیمت دو میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رسد.

آبمیوه گیری چهار کاره آنالوگ بوش BSSJ3882

این آبمیوه‌گیری چهار کاره، وظایف آسیاب و خردکن را نیز انجام می‌دهد. این محصول دارای دو مخزن آبمیوه و تفاله است و هر کدام به نحوی جدا از دستگاه قرار گرفته‌اند. پارچ مخلوط‌کن این مدل دو لیتر ظرفیت دارد و تیغه خردکن این محصول از جنس استیل ضدزنگ است. این آبمیوه‌گیری بوش دارای توان مصرفی هزار و 200 وات و پنل تنظیم سرعت در دو حالت دارد. دهانه عریض 75 میلی‌متری این محصول امکان آبمیوه‌گیری میوه‌های بزرگ بدون نیاز به خرد کردن را راهم می‌کند. این محصول به قیمت دو میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید: 

آبمیوه گیری جیپاس مدل GJE46011

بدنه فلزی این محصول آن را در برابر آسیب وعملکرد طولانی مدت محافظت می‌کند. ظرفیت مخزن تفاله‌گیر این آبمیوه‌گیری 2.2 لیتر است و پالس سرعت قابلیت تنظیم در حالت تند و کند را دارد. در این دستگاه یک محافظ در برابر گرما بیش از حد موتور تعبیه ‌شده است. تمامی قطعات این آبمیوه‌گیری به جز موتور قابلیت شست‌وشو دارند. موتور 800 واتی این دستگاه قدرت بالا و صدا بسیار کمی دارد و در زمان کوتاهی آبمیوه را تهیه می‌کند.این دستگاه به قیمت دو میلیون و 650 هزار تومان به فروش می‌رسد.

آبمیوه گیری تک کاره پارس خزر مدل تایگر

این آبمیوه‌گیری پارس خزر از انواع تک‌کاره است و با توان مصرفی 700 وات تولید می‌شودو این محصول از آلومینوم ساخته شده است و مقاومت بالایی در برابر گرفتن ضربه دارد. مخزن جمع‌آوری تفاله در این محصول جدا از بدنه اصلی ارائه شده است. دهانه 75 میلی‌متری نسبتا عریض این آبمیوه‌گیری امکان عبور دادن میوهن‌های بزرگ مانند سیب بدون نیاز به خرد کردن را فراهم می‌کند. دستگاه قابلیت تنظیم در دو سرعت برای میوه‌های نرم و سفت را دارد. پارچ آبمیوه‌گیری این دستگاه یک لیتر ظرفیت دارد و تیغه استیل ضدزنگ آن بسیار بادوام و محکم است. این آبمیوه‌گیری به قیمت سه میلیون و 150 هزار تومان به فروش می‌رسد.

آبمیوه گیری تولیپس مدل Fj-479

این آبمیوه‌گیری دارای محزن تفاله‌گیری 1.8 لیتری و پارچ آبمیوه 0.7 لیتری است. پنل تنظیم سرعت این دستگاه قابلیت تنظیم سرعت در دو حالت را فراهم می‌کند. سایز دهانه ورودی این محصول 75 میلی‌متر است. این آبمیوه‌گیری چندکاره وظایف آسیاب و مخلوط‌کن را نیز انجام می‌دهد. توان 800 واتی موتور این دستگاه به هیچ وجه باعث افزایش مصرف انرژی نمی‌شود. این آبمیوه‌گیری به قیمت سه میلیون و 200 هزار تومان قابل تهیه است.

انتهای پیام

مرتبط با : بوشپارس خزرگوسونیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز