خروج از تهران با خودروی شخصی از شنبه ممنوع است؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

تعطیلی سراسری 10 روزه از شنبه 21 فروردین 1400 اجرا می شود البته اطلاعاتی که درباره جزئیات این تعطیلی منتشر شده نشان می دهد ، قرار است محدودیت های شدیدتری برای فعالیت برخی مشاغل اعمال شود و این محدودیت ها به معنای تعطیلی کامل تهران نیست اما خروج از تهران با خودروی شخصی با شرایطی مشمول جریمه است.

به گزارش کاماپرس، با نگاهی به فهرست محدودیت ها و تعطیلی مشاغل که از سوی دکتر رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شده است مشخص می شود قرنطینه گزینشی و یا محدودیت برخی مشاغل در سراسر کشور و تهران عبارت صحیح تری نسبت به تعطیلی سراسری است.

به عبارت دیگر در تهران و دیگر شهرهای قرمز بانک ها، اداره جات و شرکت های دولتی و خصوصی الزامی به تعطیلی ندارند و تنها برخی مشاغل باید فعالیت خود را 10 روز متوقف کنند.

ممنوعیت و جریمه ای که هنوز با جدیت اجرا نمی شود

در مورد خروج از تهران با خودروی شخصی نیز آخرین اطلاعیه ای که ستاد ملی مقابله با کرونا در این زمینه منتشر کرده است حکایت از آن دارد که خروج خودروهای شخصی با پلاک تهران از پایتخت ممنوع است. این موضوع را پیش از این سردار تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راه نیز اعلام کرده و افزوده بود خروج از تهران با خودروی شخصی که پلاک پایتخت را دارد ممنوع است و با جریمه 1 میلیون تومانی مواجه می شود.

راز آسمان پایتخت

با این وجود گزارش های دریافتی از مبادی خروجی تهران – آزادراه تهران به قم، جاده چالوس، آزادراه تهران به شمال ، جاده دماوند و فیروزکوه ، آزادراه پردیس و … حاکی از آن است که محدودیت خروج از تهران برای خودروهای پلاک بومی که باید از 4 روز قبل با قرمز شدن وضعیت کرونایی تهران اجرا می شد تا امروز – جمعه 20 فروردین 1400 – به صورت جدی اعمال نشده است.

شایان ذکر است به نظر می رسد با توجه به بحرانی شدن اوضاع کرونا از فردا – شنبه 21 فروردین ماه 1400 – محدودیت خروج خودروهای پلاک بومی از تهران و سایر شهرها با جدیت بیشتری مورد نظارت قرار گیرد.

اخبار پربازدید را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز