خدمت جدید بانک مهر ایران؛ وام بدون سود برای خرید از فروشگاه ها

بانک قرض الحسنه مهر ایران برای رفاه حال بیشتر مشتریان خود، در قالب طرحی جدید تسهیلات «کالا کارت برای خرید اقلام ضروری» را ارائه داده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بانک مهر ایران در این طرح با برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای همکاری دارد. افرادی که مایل به استفاده از این وام هستند باید به یکی از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران مراجعه کرده و برای این تسهیلات درخواست دهند. بعد از انجام فرآیند هویتی و پذیرش، امکان خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای طرف قرارداد بانک مهر ایران وجود دارد. استفاده کنندگان از این طرح تسهیلاتی می‌توانند حداکثر طی شش ماه اقساط تسهیلات استفاده شده را پرداخت کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

طبق اعلام روابط عمومی بانک مهر ایران، به این وام سود تعلق نمی‌گیرد و فقط طبق اصول بانکی کارمزد سالیانه از آن دریافت خواهد شد. کارمزد این تسهیلات هم فقط 2 درصد اعلام شده است.

مدارک لازم برای دریافت وام کالا کارت بانک مهر ایران

افرادی که در سامانه اعتبارسنجی بانک مهر ایران امتیاز خوبی داشته باشند می‌توانند بدون نیاز به معرفی ضامن معتبر بانکی و با ارائه مدارک هویتی لازم، از این وام بهره مند شوند. در غیر این صورت فرد باید برای دریافت این تسهیلات ضامن معتبر بانکی معرفی کند. در واقع ضمانت اصلی برای دریافت وام خرید کالا از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، ارائه ضامن معتبر است. درباره حداکثر مبلغ این تسهیلات اطلاعاتی در دست نیست.

بعد از اینکه فرد موفق شد تا از بانک مهر ایران این تسهیلات را دریافت کند و خرید خود را انجام دهد، در هنگام تسویه مبلغ خرید کافی است کدملی و رمز عبور خود را به متصدی فروشگاه ارائه دهد. سپس متصدی فروشگاه اطلاعات مذکور را ثبت و تایید کرده و فرآیند پرداخت هزینه از طریق کالا کارت بانک مهر ایران انجام می‌شود.

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز