خبر خوش برای حذفی های مسکن ملی ؛ ثبت نام مجدد

وزارت مسکن اعلام کرده افرادی که به  علت پرداخت نکردن وجه از طرح مسکن ملی حذف شده اند می توانند مجدد در مرحله دوم ثبت نام کنند.

به گزارش کاماپرس، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: حدود ۶۰ هزار نفر باقی مانده که یا آورده را واریز نکرده، یا تکمیل نکرده اند که باید تا پایان آذرماه تعیین تکلیف شوند، حذف شده ها نیز با توجه به سبز بودن فرم «ج» آنها می توانند در مرحله دوم مجددا نام نویسی کنند.

محمود محمودزاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: حدود ۴۶۰ هزار نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن تایید شده بودند که تا روز ۳۰ آذرماه باید تعیین تکلیف شوند. ما به لحاظ اینکه نهایت تعامل و فرصت را داشته باشیم چند دوره فرآیند بارگذاری مدارک و افتتاح حساب را تمدید کردیم.

ثبت نام دور دوم بر اساس ظرفیت خالی

محمود زاده افزود: کسانی که به آنها پیامک ارسال شده اگر تا ۳۰ آبان نسبت به افتتاح حساب و واریز حدود ۴۰ میلیون تومان اقدام نکرده باشند حذف شده اند. اما افرادی در این بین بودند که عنوان کردند پیامکی به آنها ارسال نشده و در فرآیند نام نویسی دچار مشکل شدند که تا ۳۰ آذر به آنها مهلت داده ایم. بعد از این تاریخ باید ببینیم چند نفر از افرادی که ثبت نام کرده اند متقاضی واقعی هستند و بر اساس ظرفیت خالی، ثبت نام دور دوم را آغاز کنیم.

آریاک سفر

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: کسانی که حذف می شوند منعی برای ثبت نام مجدد ندارند؛ زیرا امتیازی استفاده نکرده اند و فرم «ج» آنها سبز است که همانند دیگر متقاضیان می توانند نام نویسی کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

محمودزاده درباره آخرین وضعیت واریز وجه از سوی متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن گفت: در مرحله اول ۴۶۰ هزار متقاضی مسکن ملی واجد شرایط شناخته شدند که از این تعداد ۱۰۰ هزار نفر مخصوص بافت فرسوده بودند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز