خبر‌ باورنکردنی: رونالدو مسلمان می شود

تورهای مسافرتی لحظه آخر

یک مداح مذهبی در برنامۀ گفتگومحور برمودا که با اجرای کامران نجف‌زاده روی آنتن تلویزیون می‌رود، از احتمال مسلمان شدن رونالدو خبر داد.
به گزارش کاماپرس، محمدحسین پویانفر، مداح مذهبی با تاکید بر «حکمرانی فرهنگی» عربستان با استفاده از ابزار رونالدو و فوتبال گفت: آن‌ها یک میلیارد دلار صرف خرید بازیکن و یک تا دو میلیارد دلار صرف ایجاد زیرساخت کرده‌اند.
پویانفر با اشاره به خصلت‌های رونالدو گفت: من پیش‌بینی می کنم شاید رونالدو مسلمان شود. احتمال دارد رونالدو، طبق معیارهای مورد نظر حکومت عربستان مسلمان شود.
او تاکید کرد به احتمال زیاد طی سال‌های بعد جوانان عربستانی، با تاثیر گرفتن از سبک زندگی رونالدو، سراغ فیتنس می‌روند و هر کدام 4 بچه داشته باشند.

رونالدو در عربستان

کریستیانو رونالدو که یکی از مشهورترین و ثروتمندترین ورزشکاران جهان است، از سال گذشته میلادی به حضور در باشگاه النصر عربستان یک بمب خبری بزرگ را در فوتبال آسیا و جهان ترکاند.
مجله فوربز در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ رونالدو را پردرآمدترین ورزشکار جهان معرفی کرد. مجله تایم نیز در سال ۲۰۱۴ وی را در فهرست صد چهره تأثیرگذار جهان قرار داد. این فوتبالیست پرتغالی اولین ستاره مستطیل سبز است که به درآمدی بیش از ۱ میلیارد دلار دست یافت. رونالدو با 205 بازی ملی و به ثمر رساندن 128 گل در بازی‌های ملی، گلزن‌ترین فوتبالیست تاریخ جهان هم هست.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

انتهای پیام

ایده سبز
دادپویان
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز