حمایت برانکو از ابقای اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال

حمایت برانکو از اسکوچیچ
لست سکند

برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در حمایت از سرمربی کنونی تیم ولی با مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان تماس گرفته است.

به گزارش کاماپرس، تیم ملی ایران با سرمربی کروات خود راه سخت صعود به مرحله نهایی رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 قطر را طی کرد اما این مربی برای ادامه کار خود در تیم ملی با چالش مواجه است و برخی کارشناسان فوتبال معتقدند سکان تیم ملی در مراحل حساس بعدی باید به دست مربی قوی تر و صاحبنام تری باشد.

از سوی دیگر عوض کردن مربی موفقی که توانسته تیم ملی را در یکی از سخت ترین مقاطع خود از گردنه مرحله اول مسابقات انتخابی عبور دهد هم کار ساده ای نیست.

همان طور که فوتبالدوستان و اغلب ایرانیان می دانند تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی بعد از ۴ بازی سرنوشت‌ساز با ۱۸ امتیاز صدرنشین گروه C شد. با این اوصاف بسیاری فکر می‌کردند دراگان اسکوچیچ با قدرت به کارش ادامه خواهد داد؛ اما سرنوشت نیمکت تیم ملی در بازگشت به ایران، خیلی روشن نیست.

حمایت دو قبضه برانکو از اسکوچیچ

راز آسمان پایتخت

خبرآنلاین در این باره نوشته است؛ در شرایطی که خیلی‌ها معتقدند برانکو گزینه اصلی هدایت تیم ملی فوتبال است، اما او تلاش زیادی برای ابقای هموطن خود دراگان اسکوچیچ در نیمکت تیم ملی ایران می‌کند. وی تا کنون از راه‌های مختلف برای مدیران فدراسیون فوتبال پیغام فرستاده است. برانکو یک مرتبه از طریق پرویز اسماعیلی سفیر ایران در کرواسی خواستار حمایت از اسکوچیچ شد و در مرتبه بعد خودش وارد عمل شد و تماس مستقیمی با مسئولان فدراسیون فوتبال داشت.

از زمان حضور سرمربی کروات در تیم ملی ایران، ملی‌پوشان ۷ مسابقه برگزار کرده‌اند؛ ۴ بازی رسمی و ۳ بازی دوستانه، که شاگردان اسکوچیچ در همه رقابت‌ها پیروز شده‌اند. با این شرایط وی هنوز هم یکی از گزینه‌های فدراسیون برای نیمکت تیم ملی فوتبال است و از لیست خارج نشده. باید در نهایت دید تصمیم نهایی و رسمی فدراسیون فوتبال در خصوص سرمربی تیم ملی چیست؟

شایان ذکر است در زمان سرمربی گری کیروش، بین برانکو و کیروش اختلافاتی وجود داشت و خصوصا کیروش به صورت مداوم برانکو را به کارشکنی و توطئه علیه تیم ملی فوتبال متهم می کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “حمایت برانکو از ابقای اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز