حقوق بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور در آذرماه افزایش می یابد؟

بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور منتظر تحقق وعده افزایش حقوقها در آذرماه هستند.

به گزارش کاماپرس، بسیاری از بازنشستگان تامین اجتماعی به خصوص بازنشسته های مشاغل سخت و زیان‌ آور به همسان سازی حقوق اعتراض داشتند. آنها معتقد بودند کمترین حقوق را نسبت به بازنشستگان کشوری و لشکری دریافت می کنند و نمی توانند از پس هزینه های زندگی بر بیایند.

بر این اساس علی دهقان کیا رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران ۲۰ آبان ماه از احکام جدید بازنشستگان تامین اجتماعی خبرداد و اعلام کرد احکام متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اصلاح شده و قرار است در حقوق آذر ماه آنها اجرا می‌شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

او گفت:« بازنشستگان با روش متناسب سازی حقوقشان اعتراض داشتند و فرمولی که طراحی شد این مشکل را حل خواهد کرد. امکان افزایش حقوق بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور با احتساب رقم متناسب سازی وجود دارد، اگر افزایشی در حقوق این گروه از بازنشستگان وجود داشته باشد، مابه التفاوت این چند ماه به حسابشان واریز می‌شود. در واقع حقوق پایه این گروه از بازنشستگان افزایش می‌یابد.»

آریاک سفر

همه دریافتی ها باید در یک حکم باشد

با این اوصاف بازنشستگان کارگری در انتظار صدور احکام حقوقی آذرماه هستند. آنها می‌گویند امیدواریم به وعده‌ها عمل شود. به گزارش ایلنا و براساس اظهارات اعضای ارشد کانون‌های بازنشستگی و مقامات سازمان تامین اجتماعی، قرار است همسان‌سازی در آذرماه برای بازنشستگان سخت و زیان‌آور اصلاح شود؛ مساله مهم دیگر، قرار گرفتن اضافات همسان‌سازی در پایه حقوق است؛ بازنشستگان می‌گویند: این ماه نباید مجدداً شاهد فیش جداگانه برای متناسب‌سازی باشیم؛ باید همه دریافتی ما در یک حکم آورده شود.

همچنین بازنشستگان سخت و زیان‌آور نگران هستند که نکند دوباره کار اصلاحات به تاخیر بیفتد یا سازمان از پرداخت مابه‌التفاوت این چندماه – از مردادماه تا آذر- خودداری کند. آنها می‌گویندنباید بهانه کمبود یا فقدان بودجه لازم را بیاورند؛ باید اصلاحات لازم در همین ماه جاری عملی شده و به ما مابه‌التفاوت چند ماه گذشته یعنی از زمان شروع همسان‌سازی را پرداخت کنند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز