حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان افزایش می یابد؟/ واریز ما به التفاوت فروردین

لست سکند

بازرس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران طی صحب‌های خود اعلام کرد که وزیر کار و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی قول افزایش حقوق در اردیبهشت 1402 را داده‌اند. ایزدان اعلام کرد که ما به‌التفاوت فروردین ماه نیز باید پرداخت شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس با شروع سال جدید هم‌چنان افزایش حقوق در پرداختی بازنشستگان اعمال نشده است. حالا ایزدی، بازرس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی از قول وزیر کار و سازمان تأمین اجتماعی برای اعمال افزایش حقوق در ماه اردیبهشت خبر داده است.

راز آسمان پایتخت

ایزدی با اشاره به اینکه واریز حقوق از 20 اردیبهشت شروع می‌شود، گفت که توقع می‌رود امکان افزایش حقوق تا قبل از این تاریخ فراهم شود. به علاوه اعلام کرد که ما به‌التفاوت فروردین نیز باید همراه با حقوق پرداخت شود. او اعلام کرد که مقامات تأمین اجتماعی آماده افزایش حقوق در این ماه هستند. ایزدی اشاره کرد که عدم انجام مراحل اداری نیز مانع افزایش حقوق نخواهد بود. افزایش حقوق اعمال می‌شود و احکام پس از آن صادر می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان تامین اجتماعی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان افزایش می یابد؟/ واریز ما به التفاوت فروردین

  1. رحیم جوادی گفته:

    سلام بزرگواران -اقوال شفاهی در پرداختهای مالی جایگاهی ندارد قبل از عید انقدر دروغ گفته اند مردم را سرگردان نمودند مغایرت دارد خداوند از تقصیراتشان نگذرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز