آغاز ثبت نام طرح پیش فروش محصولات ایرانخودرو مخصوص مادران

لست سکند

در پی تصویب طرح جوانی جمعیت طرح پیش فروش خودرو ویژه مادران فعال شد. هم‌اکنون سامانه یکپارچه از امروز 11 اردیبهشت ماه برای ثبت‌نام مادران فعال شده است. یه این ترتیب برندگان طرح پیش‌فروش یکپارچه که موعد تحویل خودرو آنها مرحله سوم تابستان تعیین شده، می‌توانند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس مادرانی که فرزند دوم یا ما بعد آنها از تاریخ 24 آبان 1400 به بعد متولد شده‌اند، مخاطبین این طرح هستند. مادران از امروز 11 اردیبهشت ماه می‌توانند وارد سایت سامانه یکپارچه شده و ثبت نام خود را کامل کنند. این ثبت نام مخصوص مادرانی است که پیش از این موعد تحویل خودرو آنها شهریور 1402 تعیین شده و از ایران خودرو پیامک دریافت کرده‌اند.

در این طرح خودروهای دنا پلاس اتوماتیک، پژو 207 اتوماتیک و سورن پلاس دوگانه‌سوز قابل ثبت نام هستند. مبلغ پیش‌پرداخت برای دنا پلاس 218 میلیون تومان، برای پژو 207 168 میلیون تومان و برای سورن پلاس 149 میلیون تومان است. مهلت واریز این پیش پرداخت تا چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

مشتریان می‌توانند در زمان واریز وجه رنگ مورد نظر برای خودرو خود را انتخاب کنند. میزان سود مشارکتی که برای این طرح تعیین شده، 12 درصد سالیانه است. همچنین سود انصراف از خرید هم 9 درصد سالیانه تعیین شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز