جزئیات فروش فوق العاده پیکاپ تی 8 کرمان موتور

لست سکند

با اتمام زمان تکمیل وجه برای پذیرفته‌شدگان دوره اول طرح یکپارچه، فروش فوق‌العاده برخی محصولات کرمان موتور از فردا 11 اردیبهشت آغاز می‌شود. یکی از محصولاتی که در این طرح عرضه می‌شود، خودرو پیکاپ تی 8 است. این خودرو با قیمت مصوب کارخانه به فروش می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس به بررسی جزئیات فروش فوق‌العاده پیکاپ تی 8 کرمان موتور می‌پردازد.

عرضه پیکاپ تی 8 کرمان موتور

از فردا 11 اردیبهشت ماه خودروهای مازادی که در طرح یکپارچه توسط خریداران تکمیل وجه نشده‌اند، توسط کرمان موتور در طرح فوق‌العاده عرضه می‌شوند. یکی از این خودروها پیکاپ تی 8 است. مدیرعامل کرمان موتور این طرح را در راستای سیاست‌های وزارت صمت برای کنترل بازار خودرو دانست.

پیکاپ تی خودرویی با توانایی آفرود در بیابان و کوهستان است. موتور این خودرو 2 هزار سی‌سی بوده و قدرتی برابر با 174 اسب بخار دارد. وجود گیربکس دنده‌ای شش سرعته، رانندگی در طبیعت را ساده‌تر و لذت‌بخش‌تر کرده است. سیستم فرمان خودرو هیدرولیکی و ترمز آن دیسکی است. حداکثر سرعت برای این خودرو 150 کیلومتر بر ساعت تعیین شده است.

راز آسمان پایتخت

متقاضیان خودرو پیکاپ تی 8 می‌توانند از فردا 11 اردیبهشت به سایت فروش فوق‌العاده کرمان موتور مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام کنند. قیمت دقیق این خودرو هنوز اعلام نشده اما احتمالا حدود 1 میلیارد و 700 میلیون تومان قیمت خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

به جز پیکاپ تی 8 کرمان موتور خودروهای جی 4، اس 3، اس 5 و جی 7 را نیز به صورت فوق‌العاده به فروش می‌رساند. این طرح فروش فوق‌العاده هر ماه انجام خواهد شد و از طریق کانال‌های اطلاع‌‌رسانی کرمان موتور به اطلاع عموم رسانده می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : کرمان موتور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز