حقوقی ها شرایط بورس را متعادل کردند

لست سکند

شاخص کل بورس طی روز جاری نسبت به روز قبل 16 هزار و 302 واحد بالا رفت و در محدوده یک میلیون و 400 هزار و 291 واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با دیروز 5 هزار و 116 واحد رشد پیدا کرد و به مرز 360 هزار و 271 واحدی رسید. برخی کارشناسان فعال بورس معتقدند که شاخص کل امکان پیشروی تا کانال یک میلیون و 500 هزار واحدی را دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طی چند روز اخیر حقوقی‌های بازار سرمایه حمایت خوبی را از این بخش به عمل آورده‌اند و همین موضو باعث رشد شاخص کل بورس شده است. به نظر علی عصاری، کارشناس فعال بازار سهام، شاخص بورس تا زمانی که حقوقی‌های بازار به حمایت خود ادامه دهند، صعودی خواهد بود. به نظر برخی کارشناسان بازار سرمایه، این بخش تا اواسط بهمن ماه ثبات نسبی خواهد داشت.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

اعضای شورای عالی بورس و دیگر صاحبنظران این بخش معتقدند که باید دولت اجازه دهد این بازار به آرامی مسیر خود را طی کند و اعضای دولت هیچ گونه اظهار نظر غیرکارشناسی درباره آن نداشته باشند. چون همین موضوع باعث خواهد شد بار دیگر اعتماد مردم خدشه دار شود و بازار در مسیر زیان قرار گیرد.

نمادهای مهم بازار بورس طی روز جاری

امروز حجم معاملات خرد بازار به 5.6 میلیارد سهم رسید و ارزش آن هم 31 هزار و 398 هزار میلیارد ریال شد. نمادهای «فملی»، «فولاد» و «کچاد» بیشترین تاثیر را روی شاخص کل بورس امروز داشتند. بیشترین ارزش معاملات هم مربوط به نمادهای «شستا»، «خودرو» و «فولاد» بود. بیشترین افزایش قیمت پایانی امروز بورس هم به نمادهای «شسینا»، «فگستر» و «فرآور» مربوط می‌شد. اما شاخص کل فرابورس طی روز جاری نسبت به روز گذشته 62 واحد افت کرد و 18 هزار و 719 واحد شد.

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز