حضور برندهای ایرانی در نمایشگاه اگرفود عمان چه مزایایی دارد؟

قائم مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره حضور برندهای صنایع غذایی در نمایشگاه اگرفود عمان، گفت: شرکت‌های صنایع غذایی به توزیع مویرگی نیاز دارند و در همین رابطه شرکت در نمایشگاه‌های مرتبط کشورهای همسایه به دلیل میزبانی فعالان کشورهای مختلف، بستری مناسب برای عقد قرارداد برندهای ایرانی با خرده فروشی‌های خارجی محسوب می‌شود.

آرمان خالقی در گفت‌وگو با کاماپرس درباره حضور شرکت‌های صنایع‌غذایی ایران در نمایشگاه اگروفود عمان که شهریور هرسال برگزار می‌شود، گفت: هر ساله برندهای صنایع غذایی ایران در نمایشگاه‌هایی مانند گل‌فود امارات، نمایشگاه عمان و… شرکت می‌کنند که یک فرصت برای حضور پررنگ‌تر این شرکت‌ها در بازار منطقه است.

سفر به عمان

خالقی با تاکید بر اینکه مهمترین فاکتوری که حضور شرکت‌های ایرانی در این نمایشگاه را موفق می‌کند، پیدا کردن شریک تجاری است، افزود: صنایع غذایی به دلیل فسادپذیری نیازمند توزیع مویرگی هستند، بنابراین برندهای ایرانی برای اینکه بتوانند حمل ونقل مناسب با صنایع غذایی داشته باشند، به همکاری خارجی در کشور عمان نیاز دارند و این سرمایه‌گذاران را فقط در همان نمایشگاه‌های عمان می‌توان پیدا کرد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

خالقی با تاکید بر اینکه شرکت‌های بزرگ از قاره آسیا، آفریقا و غیره در نمایشگاه کشورهای منطقه حضور پیدا می کنند، تصریح کرد: به همین دلیل برندهای ایرانی می‌توانند از طریق نمایشگاه عمان به بازار کشورهای دیگر نفوذ کنند.

قائم مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره ساخت کارخانه برندهای ایرانی مانند زمزم در کشور عمان اظهار کرد: سرمایه‌گذاری شرکت‌های ایرانی در کشورهای همسایه منافع بلندمدت دارند. در سال‌های اخیر برند کاله هم در عراق کارخانه ساخته و این موضوع در کاهش هزینه تحویل محصول به بازار موثر است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز